شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

قرارداد واگذاری چهل واحد مجتمع خوابگاهی شهید چمران واقع در بلوار جنوبی امام (ره) بنام دانشگاه ایلام به امضاء رسید

 


در ادامه مأموریت مستندسازی املاک دانشگاه ایلام، قرارداد واگذاری عرصه ی چهل واحد مجتمع خوابگاهی شهید چمران واقع در بلوار جنوبی امام (ره) فی مابین دانشگاه ایلام و اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام به امضاء رسید.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر پرویز باقری مشاور رئیس و مدیر حقوقی دانشگاه ایلام با بیان این خبر، اظهار کرد: پس از تلاش فراوان و ارائه مستندات لازم و با همراهی و حمایت ستودنی ریاست محترم دانشگاه، قرارداد واگذاری عرصه ی 40 واحد مجتمع خوابگاهی واقع در ضلع جنوبی بلوار امام (ره) به امضای نماینده دانشگاه ایلام و مدیرکل و معاونت املاک اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام رسید و به دنبال آن صدور اسناد مالکیت عرصه و اعیان بنام دانشگاه ایلام عملیاتی می گردد.

دکتر باقری، افزود: حسن منحصر به فرد این اقدام، صدور سند بنام دانشگاه ایلام است و این امر استثنایی بر رویه ی معمول اخذ سند مالکیت توسط سایر دانشگاه هاست که معمولاً بعنوان بهره بردار صاحب سند مالکیت می گردند.

مشاور رئیس و مدیر حقوقی دانشگاه، یادآور شد: امضای قرارداد مذکور قریب به هفتصد میلیون ریال صرفه جویی مالی برای دانشگاه ایلام به همراه داشته است.