شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مدیر تربیت بدنی دانشگاه: برنامه ها و اقدامات اداره تربیت بدنی در راستای عمومی کردن ورزش در بین دانشگاهیان است

مدیر تربیت بدنی دانشگاه ایلام، بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و با هدف عمومی کردن ورزش در بین دانشگاهیان، برنامه ­های متنوعی در دانشگاه ایلام برگرار می گردد. 

   به گزارش روابط عمومی، دکتر نبی شمسایی مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه ایلام، با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش؛ در خصوص تشریح برنامه های این مدیریت به این مناسبت، اظهار داشت: برای تمام پدیده ­های ممتاز اجتماعی، روزی در تقویم سالیانه نامگذاری شده تا یادآور آن موضوع برای افراد بوده و تفکر، برنامه ریزی و فعالیت های متنوع را به دنبال داشته باشد و در همین راستا هفته تربیت بدنی و ورزش همه ساله، از 26 مهر تا دوم آبان، به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربردی ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه،  توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.

دکتر شمسایی خاطر نشان کرد: در همین راستا اداره تربیت بدنی دانشگاه ایلام هر ساله  بنا به وظیفه سازمانی خود، برنامه ­های متنوعی را در این هفته برگرار می نماید.  

مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه درباره برنامه های برگزار شده در این خصوص، گفت: برگزاری اردوی کوهپیمایی و طبیعت­ گردی ویژه دانشجویان دختر به همراه پاکسازی طبیعت یکی از برنامه ­های  خوبی بود که دیروز با حضور هیأت رئیسه دانشگاه انجام گرفت.

دکتر شمسایی، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در سراهای دانشجویی دختران و پسران از  جمله این برنامه ­ها است که با هدف غنی سازی اوقات فراغت،  توجه به اهمیت ورزش، افزایش  شور و نشاط در بین دانشجویان و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در میان دانشجویان ساکن سراهای دانشجویی  برگزار می گردد و به نفرات برتر در رشته های مختلف  نیز جوایزی اعطاء خواهد شد.

وی اضافه کرد:  با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، پیاده ­روری بزرگ دانشگاهیان استان همراه با تقدیر از دانشجویان و کارکنان فعال ورزشی در روز چهارشنبه اول آبان ماه برگزار خواهد شد.

مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه با اشاره به برگزاری جشنواره درون دانشگاهی در رشته­ های مختلف ورزشی در آینده نزدیک، اظهار داشت: این جشنواره با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان و نیز تشکیل تیم­ های ورزشی در دو بخش دانشجویان دختر و  پسر از دیگر برنامه­ های پیش رو در دانشگاه ایلام است.

دکتر شمسایی اهتمام  برای اجرای برنامه ویژه دانشجویان خارجی را یکی دیگر از برنامه های این مدیریت عنوان کرد و بیان نمود: مسابقات ورزشی بومی محلی ویژه دانشجویان خارجی با هدف آشنایی آنان با فرهنگ و آداب و رسوم ­ ایرانی نیز برگزار می گردد.

دکتر شمسایی، خاطرنشان کرد: برگزاری سخنرانی ­های علمی با همکاری گروه علوم ورزشی از دیگر برنامه ­های مدنظر مدیریت تربیت بدنی  دانشگاه می باشد که پوستر اطلاع رسانی مربوط به آن بر روی سایت دانشگاه و کانال خبری روابط عمومی قابل رویت است.