مدیر تربیت بدنی دانشگاه: برنامه ها و اقدامات اداره تربیت بدنی در راستای عمومی کردن ورزش در بین دانشگاهیان است

خانه خبرها

مدير تربيت بدني دانشگاه ايلام، بيان کرد: به مناسبت گراميداشت هفته تربيت بدني و ورزش و با هدف عمومي کردن ورزش در بين دانشگاهيان، برنامه ­هاي متنوعي در دانشگاه ايلام برگرار مي گردد. 

   به گزارش روابط عمومي، دکتر نبي شمسايي مدير اداره تربيت بدني دانشگاه ايلام، با گراميداشت هفته تربيت بدني و ورزش؛ در خصوص تشريح برنامه هاي اين مديريت به اين مناسبت، اظهار داشت: براي تمام پديده ­هاي ممتاز اجتماعي، روزي در تقويم ساليانه نامگذاري شده تا يادآور آن موضوع براي افراد بوده و تفکر، برنامه ريزي و فعاليت هاي متنوع را به دنبال داشته باشد و در همين راستا هفته تربيت بدني و ورزش همه ساله، از 26 مهر تا دوم آبان، به منظور آشنايي جامعه با اهميت و اثرات کاربردي ورزش در زندگي فردي و اجتماعي، اشاعه،  توسعه و ترويج ورزش در خانه و خانواده و هدايت و ارشاد جامعه به ورزش هاي همگاني برگزار مي شود.

دکتر شمسايي خاطر نشان کرد: در همين راستا اداره تربيت بدني دانشگاه ايلام هر ساله  بنا به وظيفه سازماني خود، برنامه ­هاي متنوعي را در اين هفته برگرار مي نمايد.  

مدير اداره تربيت بدني دانشگاه درباره برنامه هاي برگزار شده در اين خصوص، گفت: برگزاري اردوي کوهپيمايي و طبيعت­ گردي ويژه دانشجويان دختر به همراه پاکسازي طبيعت يکي از برنامه ­هاي  خوبي بود که ديروز با حضور هيأت رئيسه دانشگاه انجام گرفت.

دکتر شمسايي، افزود: برگزاري مسابقات ورزشي در سراهاي دانشجويي دختران و پسران از  جمله اين برنامه ­ها است که با هدف غني سازي اوقات فراغت،  توجه به اهميت ورزش، افزايش  شور و نشاط در بين دانشجويان و توسعه ورزش قهرماني و همگاني در ميان دانشجويان ساکن سراهاي دانشجويي  برگزار مي گردد و به نفرات برتر در رشته هاي مختلف  نيز جوايزي اعطاء خواهد شد.

وي اضافه کرد:  با برنامه ريزي و هماهنگي انجام شده، پياده ­روري بزرگ دانشگاهيان استان همراه با تقدير از دانشجويان و کارکنان فعال ورزشي در روز چهارشنبه اول آبان ماه برگزار خواهد شد.

مدير اداره تربيت بدني دانشگاه با اشاره به برگزاري جشنواره درون دانشگاهي در رشته­ هاي مختلف ورزشي در آينده نزديک، اظهار داشت: اين جشنواره با هدف ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين دانشجويان و نيز تشکيل تيم­ هاي ورزشي در دو بخش دانشجويان دختر و  پسر از ديگر برنامه­ هاي پيش رو در دانشگاه ايلام است.

دکتر شمسايي اهتمام  براي اجراي برنامه ويژه دانشجويان خارجي را يکي ديگر از برنامه هاي اين مديريت عنوان کرد و بيان نمود: مسابقات ورزشي بومي محلي ويژه دانشجويان خارجي با هدف آشنايي آنان با فرهنگ و آداب و رسوم ­ ايراني نيز برگزار مي گردد.

دکتر شمسايي، خاطرنشان کرد: برگزاري سخنراني ­هاي علمي با همکاري گروه علوم ورزشي از ديگر برنامه ­هاي مدنظر مديريت تربيت بدني  دانشگاه مي باشد که پوستر اطلاع رساني مربوط به آن بر روي سايت دانشگاه و کانال خبري روابط عمومي قابل رويت است.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها