شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون 1398 دانشگاه ایلام

 

  به گزارش روابط عمومی، به نقل از دکتر محسن توکلی مدیر امور آموزش دانشگاه ایلام، ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون 1398 دانشگاه ایلام بصورت دو مرحله ی اینترنتی و  حضوری به شرح ذیل انجام می گیرد:

الف-1- مرحله ثبت نام اینترنتی

این مرحله از ثبت نام بصورت اینترنتی از روز چهار شنبه 10 مهر تا روز جمعه 12مهرماه بصورت غیرحضوری انجام گرفته و نیاز به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمی باشد.

در مرحله اول با مراجعه به آدرس https://uid.ilam.ac.ir/reg با وارد نمودن کدملی به عنوان شناسه کاربری و کد ملی بعنوان رمز عبور جهت دریافت کد کاربری و پسورد یکتا (که در تمام مراحل تحصیل کاربردی و با اهمیت است) اقدام نمایید. این شناسه پس از پایان عملیات به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد (سامانه فوق از روز چهارشنبه 10 مهرماه  فعال خواهد بود).

* پس از دریافت شناسه یکتا، باید آنرا از طریق تکمیل مشخصات فعال نمایید. (روش ثبت و تایید ایمیل در سامانه شناسه کاربری یکتا)

* بدون دریافت کد کاربری یکتا، امکان ثبت نام حضوری و صدور کارت دانشجویی وجود ندارد.

* اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط آموزش دانشگاه صحت سنجی شده و مسئولیت صحت اطلاعات بعهده دانشجو می باشد.

در مرحله دوم:

در این مرحله دانشجو ابتدا به سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس http://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm (سیستم گلستان دانشگاه ایلام) مراجعه نموده و از قسمت ورود به سیستم با استفاده از شناسه یکتا و رمز دریافتی، وارد سامانه شده و با استفاده از راهنمای ثبت نام دانشجویان جدیدالورود نسبت به ثبت مشخصات اقدام نمایید.

الف-2- ثبت نام حضوری

 در این مرحله از ثبت نام در روزهای شنبه و یک شنبه 13 و 14 مهرماه در محل دانشگاه ایلام (آدرس: ایلام-بلوار پژوهش-دانشگاه ایلام-ساختمان قلم چی- کتابخانه مرکزی)  بر اساس حروف الفبای خانوادگی که در اطلاعیه کامل ثبت نام در ذیل ذکر شده ثبت نام بعمل می آید:

اطلاعیه تکمیلی ثبت نام  +مدارک درخواستی + شرایط+زمان ثبت نام +نحوه ثبت نام:

https://www.ilam.ac.ir/page/?ihwfszkww-

 

اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان بدون آزمون 1398 دانشگاه ايلام