قابل توجه پذیرفته شدگان بدون آزمون سال 1398 دانشگاه ایلام

بنام خدا

قابل توجه پذيرفته شدگان بدون آزمون سال 1398 دانشگاه ايلام

با سلام و تبريک به مناسبت قبولي در آزمون سراسري و ورود به دانشگاه ايلام، بر اساس برنامه ريزي بعمل آمده، ثبت نام و پذيرش در دانشگاه ايلام بر اساس برنامه زير مي باشد. خواهشمند است با هدف جلوگيري از بي نظمي و ثبت نام هرچه آسانتر، مراحل زير را به ترتيب انجام داده و از جابجايي زمانها خودداري فرماييد.

بطورکلي ثبت نام از پذيرفته شدگان در دانشگاه ايلام طي سه مرحله انجام مي گيرد:

الف- ثبت نام آموزشي

الف-1- مرحله ثبت نام اينترنتي

اين مرحله از ثبت نام بصورت اينترنتي از روز چهارشنبه 10/7/98 تا جمعه 12/7/98 بصورت غيرحضوري انجام گرفته و نياز به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمي باشد. اين مرحله از ثبت نام شامل:

- ابتدا دانشجو با مراجعه به آدرس https://uid.ilam.ac.ir/reg با وارد نمودن کد ملي بعنوان شناسه کاربري و رمز عبور (تکرار براي شناسه و رمز عبور) جهت دريافت کد کاربري و پسورد يکتا (که در تمام مراحل تحصيل کاربردي و با اهميت است) اقدام نماييد. اين شناسه پس از پايان عمليات به شماره موبايل شما ارسال خواهد شد (سامانه فوق از روز چهارشنبه 10/7/1398 براي دانشجويان فعال خواهد بود).

- در مرحله بعد با مراجعه به سامانه آموزشي دانشگاه به آدرس http://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm (سيستم گلستان دانشگاه ايلام) مراجعه نموده و از قسمت ورود به سيستم با استفاده از شناسه کاربري و رمز عبور (که در مرحله قبل پيامک شده است) وارد سامانه شده و با استفاده از راهنماي ثبت نام دانشجويان جديدالورود نسبت به ثبت مشخصات اقدام نماييد.

* بدون دريافت کد کاربري يکتا، امکان ثبت نام حضوري و صدور کارت دانشجويي وجود ندارد.

* اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط آموزش دانشگاه صحت سنجي شده و مسئوليت صحت اطلاعات بعهده دانشجو مي باشد.

 

 

- فرمهاي زير را دانلود کرده، تکميل و در زمان ثبت نام حضوري تحويل نماييد:

 

الف-2- ثبت نام حضوري

در اين مرحله از ثبت نام دانشجو به ترتيب جدول زير در محل دانشگاه ايلام (آدرس: ايلام-بلوار پژوهش-دانشگاه ايلام-ساختمان قلم چي- کتابخانه مرکزي) حضور پيدا کرده و نسبت به ثبت نام اقدام مي نمايد.

* ثبت نام حضوري آموزشکده کشاورزي دهلران در محل دانشکده دهلران انجام خواهد شد.

حرف اول نام خانوادگي

تاريخ مراجعه

الف –ب -پ– ت – ث – ج – چ-ح– خ- د – ذ – ر – ز – ژ – س

شنبه 13/7/1398

– ش –ص – ض – ط – ظ -ع – غ – ف – ق- ک – گ –ل – م – ن – و – ه – ي

يکشنبه 14/7/1398

 

 

در اين مرحله دانشجو ضمن مراجعه به محل ثبت نام، مدارک زير را به واحدها مربوطه تحويل مي نمايد:

- اصل و کپي مدرک پيش دانشگاهي و ريزنمرات پيش دانشگاهي

- اصل و کپي مدرک ديپلم و ريزنمرات دوره متوسطه ( کارنامه 102 واحدي)

- کپي تمام صفحات شناسنامه و کارت ملي

- 12 قطعه عکس

- قبض پستي ارزش تحصيلي پيش دانشگاهي (لازم است دانشجو قبلاً جهت اخذ اين رسيد پستي به دفاتر پيشخوان دولتي در شهر خود يا شهر محل قبولي مراجعه نمايند). براي دانش آموزان نظام آموزشي 3-3-6 قبض پستي ارزش تحصيلي ديپلم ارائه شود.

- فرم 602 (گزارش کلي سوابق تحصيلي پايه هاي دهم تا دوازدهم) که بايستي از مدرسه محل تحصيل اخذ گردد (مخصوص دانش آموزان نظام آموزشي 3-3-6)

- اصل کارنامه تحصيلي سه سال آخر دبيرستان (مخصوص نظام آموزشي 3-3-6)

- اصل و کپي کارت پايان خدمت يا معافيت يا دفترچه آماده به خدمت براي آقايان (يا هر مدرک ديگر که نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه باشد).

- کپي صفحه اول دفترچه  بيمه درماني  (درصورت دارا بودن) اعم از خدمات درماني ،تامين اجتماعي و.....

- فرم هاي تکميل شده که قبلاً دريافت و تکميل شده اند.

- واريز مبلغ 275000 ريال (معادل 27500 تومان) به حساب شماره 1917076215 بنام حساب سپرده دانشگاه ايلام (قابل پرداخت در تمامي شعب بانک تجارت) و ارائه فيش واريزي.

ثبت نام پذيرفته شدگان در محل دانشگاه به ترتيب زير صورت مي گيرد:

1- اخذ شماره ثبت نام از محل (با رنگهاي متفاوت براي خانمها و آقايان)

2- ورود به محل ثبت نام بر اساس شماره هاي اعلامي در محل

3- دريافت شماره دانشجويي

4- تحويل مدارک ثبت نامي ذکر شده به مسئول دريافت مدارک

5- دريافت معرفي نامه جهت انتخاب واحد و امور رفاهي

6- دريافت کارت دانشجويي

7- مراجعه به ميز دانشکده مربوطه (در محل) جهت انتخاب واحد و تحويل مدارک درخواستي

  • لازم بذکر است آقايان مشمول نظام وظيفه جهت صدور معافيت تحصيلي دانشجويي دقت کامل نموده و به نماينده مربوطه مراجعه تا به پليس + 10 معرفي گردند.

ب- ثبت نام امور فرهنگي

  1. براي شناسايي توانمندي­ها و استعدادهاي شخصي خود لطفا پرسشنامه فرهنگي دانشجويان  را تکميل و به کارشناس فرهنگي مستقر در محل ثبت نام تحويل نماييد.
  1. براي راهنمايي و مشاوره به دانشجويان ورودي جديد، دانشجويان فعال فرهنگي با کارت شناسايي در محل ثبت نام آماده ارائه خدمت هستند.
  2. براي فعاليت دانشجويي در انجمن­هاي علمي دانشجويي، تشکل­هاي سياسي، کانون­هاي فرهنگي، مذهبي و هنري به دانشجويان فعال فرهنگي مستقر ثبت نام و کارشناس فرهنگي مراجعه نماييد.
  3. براي آشنايي با معاونت فرهنگي و اجتماعي به بنرها و پلاکاردهاي نصب شده در محل ثبت نام و محوطه دانشگاه توجه و يا به ساختمان معاونت فرهنگي مراجعه نماييد.

 

ج- ثبت نام رفاه دانشجويي

الف- 1- ثبت نام اينترنتي: در اين مرحله بايستي در پورتال دانشجويي صندوق رفاه وزارت علوم به آدرس زير ثبت نام و شماره پرونده دريافت گردد تا در ثبت نام حضوري تحويل گردد.

 bp.swf.ir                             

                  

 

سپس دانشجويان گرامي جهت تشکيل پرونده مشاوره در دانشگاه لطفاً به آدرسهاي زير مراجعه و نسبت به تکميل فرمها اقدام نموده و روز ثبت نام کارنامه را به کارشناس مربوطه تحويل نمايند.

لينک کارنامه سلامت روان:

http://portal.saorg.ir/mentalhealth

لينک کارنامه سلامت جسم:

http://portal.saorg.ir/physicalhealth

الف-2- مراجعه حضوري: در اين مرحله دانشجو بايستي نسبت به تکميل و تحويل مدارک زير اقدام نمايد:

  • نامه اداره آموزش مبني بر انجام ثبت نام آموزش
  • ارائه شماره پرونده پورتال دانشجويي صندوق رفاه
  • تکميل فرم تسهيلات رفاهي (pdf)
  • اصل شناسنامه
  • اصل کارت ملي

مدارک مورد نياز جهت ثبت نام خوابگاه ها

1-پرداخت وديعه خوابگاه ويژه دانشجويان متقاضي خوابگاه به مبلغ 100000 ريال (يکصد هزار تومان) به حساب قرض الحسنه دانشجويان به شماره حساب 1917068298 بانک تجارت بنام معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام و ارائه فيش واريزي

2-کپي شناسنامه

3-کپي کارت ملي

4-پوشه فنردار

5-عکس4 *3 يک قطعه

6- مطالعه و تکميل اطلاعات و فرمهاي سراهاي دانشجويي (pdf)

*  دانشجوياني که داراي حکم و عناوين قهرماني در رشته هاي مختلف ورزشي و يا داراي مدرک مربيگري و داوري مي باشند به نماينده مديريت تربيت بدني مستقر در محل مراجعه نمايند.

نکات مهم:

1- خواهشمند است براي انجام بهينه ثبت نام، مراحل و موارد فوق را رعايت نموده و از مراجعه غيرضروري و بدون رعايت زمان اجتناب فرماييد.

2- با توجه به محدوديتهاي زماني و مکاني در محل ثبت نام، از درخواست فرم و ثبت نام اينترنتي در محل اجتناب نموده و در صورت عدم انجام ثبت نام اينترنتي به بخش خصوصي دانشگاه يا باجه هاي داخل شهر مراجعه گردد.

3- براي رفاه حال پذيرفته شدگان و اولياي گرامي نمازخانه دانشگاه جهت استراحتي کوتاه مهيا شده است.

4- در صورت عدم اتمام مراحل ثبت نام، غذاخوري دانشگاه در ايام ثبت نام پذيراي دانشجويان و اولياي گرامي براي ناهار مي باشد.

5- براي سهولت مراجعه به محل ثبت نام و انجام به موقع، نقشه دانشگاه با ذکر محلهاي مهم در انتهاي اين اطلاعيه آورده شده است. خواهشمند است پس از پارک وسيله نقليه در پارکينگ عمومي به محل ثبت نام مراجعه و بر اساس راهنماي تنظيم شده اقدام به ثبت نام نماييد.

6- کلاسهاي درسي بر اساس فرم انتخاب واحد که به دانشجو تحويل شده است تشکيل و حضور دانشجو از تاريخ دوشنبه 14/7/1398 در کلاسهاي درسي الزامي مي باشد. در صورت هرگونه ابهام در مورد مکان يا زمان کلاسها به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه نماييد.

7- هيچگونه درخواست مهمان و يا انتقال به دانشگاههاي ديگر در نيمسال پذيرفته نمي باشد و موارد درخواستي پس از اتمام نيمسال اول تحصيل با ثبت نام از طريق پورتال وزارت علوم  قابل بررسي مي باشد.

8- دانشجوياني که از طريق آزمون سراسري (با آزمون) در دانشگاه ايلام پذيرفته شده ولي تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند مي توانند در روزهاي ياد شده به دانشگاه مراجعه نمايند.

8- نقشه راهنماي محل ثبت نام و ساير قسمتهاي دانشگاه در ادامه ارائه شده است.

 

 

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها