شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اطلاعیه ثبت نام اینترنتی و حضوری پذیرفته‎ شدگان آزمون سراسری 1398 دوره کارشناسی دانشگاه ایلام (با آخرین تغییرات)

ثبت نام اینترنتی از پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1398 دوره کارشناسی دانشگاه ایلام از روز سه شنبه 26 شهریور 1398 لغایت روز جمعه 29 شهریور 1398 بصورت غیرحضوری و ثبت نام حضوری بر اساس حروف الفبای خانوادگی در روزهای شنبه 30 شهریور، یکشنبه 31 شهریور و دوشنبه اول مهرماه انجام می گیرد.

  به گزارش روابط عمومی، به نقل از دکتر محسن توکلی مدیر امور آموزش دانشگاه ایلام، ثبتنام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1398 دوره کارشناسی دانشگاه ایلام بصورت دو مرحله ی اینترنتی و غیر حضوری به شرح ذیل انجام میگیرد:

الف-1- مرحله ثبت نام اینترنتی

این مرحله از ثبت نام بصورت اینترنتی از روز سه شنبه 26 شهریور 1398 تا جمعه 29 شهریور 1398 بصورت غیرحضوری انجام گرفته و نیاز به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمی باشد.

در مرحله اول با مراجعه به آدرس https://uid.ilam.ac.ir/reg با وارد نمودن کدملی به عنوان شناسه کاربری و کد ملی بعنوان رمز عبور جهت دریافت کد کاربری و پسورد یکتا (که در تمام مراحل تحصیل کاربردی و با اهمیت است) اقدام نمایید. این شناسه پس از پایان عملیات به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد (سامانه فوق از روز سه شنبه 26 شهریور برای دانشجویان فعال خواهد بود).

* پس از دریافت شناسه یکتا، باید آنرا از طریق تکمیل مشخصات فعال نمایید. (روش ثبت و تایید ایمیل در سامانه شناسه کاربری یکتا)

* بدون دریافت کد کاربری یکتا، امکان ثبت نام حضوری و صدور کارت دانشجویی وجود ندارد.

* اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط آموزش دانشگاه صحت سنجی شده و مسئولیت صحت اطلاعات بعهده دانشجو می باشد.

در مرحله دوم:

- دانشجو ابتدا به سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس http://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm (سیستم گلستان دانشگاه ایلام) مراجعه نموده و از قسمت ورود به سیستم با استفاده از شناسه یکتا و رمز دریافتی، وارد سامانه شده و با استفاده از راهنمای ثبت نام دانشجویان جدیدالورود نسبت به ثبت مشخصات اقدام نمایید.


الف-2- ثبت نام حضوری

 در این مرحله از ثبت نامT دانشجو به ترتیب جدول زیر در محل دانشگاه ایلام (آدرس: ایلام-بلوار پژوهش-دانشگاه ایلام-ساختمان قلم چی- کتابخانه مرکزی) حضور پیدا کرده و نسبت به ثبت نام اقدام می نماید.

* ثبت نام حضوری آموزشکده کشاورزی دهلران در محل دانشکده دهلران انجام خواهد شد.

حرف اول نام خانوادگی

تاریخ مراجعه

الف –ب -پ– ت – ث – ج – چ-ح– خ

شنبه 30 شهریور

د – ذ – ر – ز – ژ – س – ش –ص – ض – ط – ظ

یکشنبه 31 شهریور

ع – غ – ف – ق- ک – گ –ل – م – ن – و – ه – ی

دوشنبه 1 مهر

 

توجه:

اطلاعیه ثبت  نام شامل زمان، مکان، نحوه ثبت نام، تاریخ مراجعه، نحوه ثبت نام در اداره خوابگاهها، مقررات آموزشی، تذکرات و ... بر روی سایت دانشگاه ایلام به آدرس ذیل قرار گرفته است:

https://www.ilam.ac.ir/page/?ihwfszkxw-