شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

معاون وزیر علوم: دانشگاه ایلام در طول چهار سال گذشته توسعه مطلوب و متوازنی داشته است

معاون وزیر علوم در نشست خبری، بیان کرد: بواسطه مدیریت خوب دکتر علی اکبری، دانشگاه ایلام در طول چهار سال گذشته توسعه مطلوب و متوازنی داشته است.

 

   به‌ گزارش روابط عمومی، دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت عتف صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در دانشگاه ایلام اظهار داشت: بواسطه مدیریت خوب دکتر علی اکبری و جایگاه و ارتباطاتی که ایشان دارد و با توجه به اینکه اینجانب در سال 1393 از دانشگاه ایلام بازدید نمودم، امروز روند توسعه دانشگاه ایلام به خوبی مشهود می باشد و مشخص است که بر اساس برنامه اقدامات  و تغییرات مناسبی انجام گرفته است.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به بهسازی و نوسازی  102 خوابگاه دانشجویی در سطح کشور در تابستان سال جاری، افزود: طرح ارتقاء سراهای دانشجویی در چند سال گذشته در وزارت علوم پیگیری شده و با رتبه بندی خوابگاه‌ها تلاش زیادی صورت گرفت تا فضاهای فرسوده باسازی گردد.

دکتر صدیقی با بیان اینکه 12 هزار ظرفیت جدید به خوابگاه های دانشجویی در سال تحصیلی جدید اضافه شده است، یادآور شد: امیدواریم  با اتمام پروژه های در دست اجرا تا پایان سال، 75 هزار نفر دیگر به ظرفیت خوابگاه های دانشجویی افزوده شود.

معاون وزیر علوم، اضافه کرد: در بخش تربیت بدنی، 39  چمن مصنوعی  احداث گردید و 25 پروژه سالن کف پوش نیز تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر صدیقی با اشاره به همکاری 400 کانون دانشجویی همیاران سلامت با مراکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه های کشور، گفت: در مجموع 17000 دانشجو در قالب این کانون ها، دانشجویان دیگر را برای استفاده از خدمات مراکز مشاوره هدایت می کنند.

معاون وزیر علوم، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره  افزایش جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه ها گفت: یکی از رویکردهای وزارت علوم افزایش تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های کشور است که به دو شیوه اعطای بورس و هزینه شخصی انجام می‌شود

دکتر صدیقی، اضافه کرد: هم اینک 39 هزار دانشجوی خارجی در مقاطع مختلف در ایران مشغول به تحصیل هستند که این آمار نسبت به سال قبل، بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

 

معاون وزير علوم: دانشگاه ايلام در طول چهار سال گذشته توسعه مطلوب و متوازني داشته است معاون وزير علوم: دانشگاه ايلام در طول چهار سال گذشته توسعه مطلوب و متوازني داشته است معاون وزير علوم: دانشگاه ايلام در طول چهار سال گذشته توسعه مطلوب و متوازني داشته است معاون وزير علوم: دانشگاه ايلام در طول چهار سال گذشته توسعه مطلوب و متوازني داشته است معاون وزير علوم: دانشگاه ايلام در طول چهار سال گذشته توسعه مطلوب و متوازني داشته است معاون وزير علوم: دانشگاه ايلام در طول چهار سال گذشته توسعه مطلوب و متوازني داشته است