شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه: از تمام ظرفیت دانشگاه برای خدمات رسانی به دانشجویان استفاده می گردد

سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه تأکید کرد: از تمام ظرفیت و امکانات دانشگاه برای خدمات رسانی مطلوب به دانشجویان و پی گیری مطالبات آنان استفاده می گردد.

  به گزارش روابط عمومی، نشست دکتر مجید میراب بالو، سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه و اعضای انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) صبح روز چهارشنبه 97/08/30 در محل دفتر مدیریت دانشجویی برگزار گردید.

  در این نشست، دانشجویان عضو انجمن اسلامی هر یک به نوبه‌ی خود به بیان نقطه نظرات و مشکلات مورد نظر خود پرداختند و در ادامه  دکتر  میراب بالو با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه و تشکر از دانشجویان عضو انجمن اسلامی، خواستار تداوم همکاری‌ها و پیگیری‌ها جهت کانالیزه کردن پیگیری مطالبات دانشجویان شدند.

  سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه در ادامه افزودند متأسفانه دانشجویان دانشگاه زمان برخورد بامشکل ،تنها راه موجود را اعتراض می ‌دانند و کسی زحمت رایزنی و گفتگو برای حل مشکل را به خود نمی ‌دهد و تنها به گرفتن عکس و کلیپ و اشتراک در فضای مجازی بسنده می‌ کنند؛ که البته این خود تنها یکی از راه‌های رساندن ندای دانشجویان به گوش مسئولان است اما صرفاً درست‌ترین راه نیست.

  دکتر میراب بالو، در مورد پرداخت وام‌های دانشجویی، توضیح داد که این وام‌ها ظرفیت محدودی دارد و منابع آن از طرف صندوق رفاه وزارت علوم تخصیص می‌یابد و در اختصاص این وام‌ها تمایزی بین دانشجویان بومی و غیربومی قائل نمی‌شوند و اختصاص وام صرفاً براساس تکمیل کلیه‌ ی مدارک لازم و ضمانت وام است. ایشان همچنین از تقسیم عادلانه ظرفیت وام‌ها بین دانشجویان بومی و غیربومی خبر داد.

  سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه، در مورد غذای دانشجویی، بیان کرد: کمیت، کیفیت و قیمت غذاهای سلف‌ها از طرف سازمان امور دانشجویان کشور تعیین می ‌شود و دانشگاه تنها در پخت، توزیع و نظارت بر بهداشت غذا نقش دارد که این نقش پخت و توزیع از طرف دانشگاه به پیمانکاران منتقل شده است و دانشگاه تنها بر سلامت غذا و آب آشامیدنی از طریق کارشناسان بهداشت نظارت مستمر و مداوم دارد.

  دکتر میراب بالو، در زمینه وضعیت خوابگاه های دانشجویی، گفت: خوابگاه‌ های دانشجویی به سیستم برق اضطراری مجهز شده‌اند و از حیث اینترنت و سیستم توزیع برق اقدامات بهبودی انجام شده و اقدامات دیگری نیز در دست اقدام است.

   وی افزود: عملیات زیرسازی جهت آسفالت کردن راه‌های ارتباطی خوابگاه ها انجام شده است و مراحل نهایی آن در حال طی شدن است.  

  سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای سرپرستان خوابگاه‌ها، بر میزان تعامل بین دانشجویان و سرپرستان افزوده شود.

 دکتر میراب بالو، تأکید کرد: با پیگیری‌های انجمن اسلامی، زیباسازی محیط سلف بانوان با اضافه کردن گلدان، رنگ آمیزی و نقاشی محیط در حال انجام است و بزودی سلف آزاد دانشگاه نیز راه‌اندازی خواهد شد.

  سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه در پایان ابراز داشت که خبرهای بسیار خوبی برای دانشجویان و دانشگاه در راه است و عملیات در دست اقدام جهت عملی شدن، تنها مستلزم زمان است.