سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه: از تمام ظرفیت دانشگاه برای خدمات رسانی به دانشجویان استفاده می گردد

خانه خبرها

سرپرست مديريت دانشجويي دانشگاه تأکيد کرد: از تمام ظرفيت و امکانات دانشگاه براي خدمات رساني مطلوب به دانشجويان و پي گيري مطالبات آنان استفاده مي گردد.

  به گزارش روابط عمومي، نشست دکتر مجيد ميراب بالو، سرپرست مديريت دانشجويي دانشگاه و اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان پيرو خط امام (ره) صبح روز چهارشنبه 97/08/30 در محل دفتر مديريت دانشجويي برگزار گرديد.

  در اين نشست، دانشجويان عضو انجمن اسلامي هر يک به نوبه‌ي خود به بيان نقطه نظرات و مشکلات مورد نظر خود پرداختند و در ادامه  دکتر  ميراب بالو با ابراز خرسندي از تشکيل اين جلسه و تشکر از دانشجويان عضو انجمن اسلامي، خواستار تداوم همکاري‌ها و پيگيري‌ها جهت کاناليزه کردن پيگيري مطالبات دانشجويان شدند.

  سرپرست مديريت دانشجويي دانشگاه در ادامه افزودند متأسفانه دانشجويان دانشگاه زمان برخورد بامشکل ،تنها راه موجود را اعتراض مي ‌دانند و کسي زحمت رايزني و گفتگو براي حل مشکل را به خود نمي ‌دهد و تنها به گرفتن عکس و کليپ و اشتراک در فضاي مجازي بسنده مي‌ کنند؛ که البته اين خود تنها يکي از راه‌هاي رساندن نداي دانشجويان به گوش مسئولان است اما صرفاً درست‌ترين راه نيست.

  دکتر ميراب بالو، در مورد پرداخت وام‌هاي دانشجويي، توضيح داد که اين وام‌ها ظرفيت محدودي دارد و منابع آن از طرف صندوق رفاه وزارت علوم تخصيص مي‌يابد و در اختصاص اين وام‌ها تمايزي بين دانشجويان بومي و غيربومي قائل نمي‌شوند و اختصاص وام صرفاً براساس تکميل کليه‌ ي مدارک لازم و ضمانت وام است. ايشان همچنين از تقسيم عادلانه ظرفيت وام‌ها بين دانشجويان بومي و غيربومي خبر داد.

  سرپرست مديريت دانشجويي دانشگاه، در مورد غذاي دانشجويي، بيان کرد: کميت، کيفيت و قيمت غذاهاي سلف‌ها از طرف سازمان امور دانشجويان کشور تعيين مي ‌شود و دانشگاه تنها در پخت، توزيع و نظارت بر بهداشت غذا نقش دارد که اين نقش پخت و توزيع از طرف دانشگاه به پيمانکاران منتقل شده است و دانشگاه تنها بر سلامت غذا و آب آشاميدني از طريق کارشناسان بهداشت نظارت مستمر و مداوم دارد.

  دکتر ميراب بالو، در زمينه وضعيت خوابگاه هاي دانشجويي، گفت: خوابگاه‌ هاي دانشجويي به سيستم برق اضطراري مجهز شده‌اند و از حيث اينترنت و سيستم توزيع برق اقدامات بهبودي انجام شده و اقدامات ديگري نيز در دست اقدام است.

   وي افزود: عمليات زيرسازي جهت آسفالت کردن راه‌هاي ارتباطي خوابگاه ها انجام شده است و مراحل نهايي آن در حال طي شدن است.  

  سرپرست مديريت دانشجويي دانشگاه، ابراز اميدواري کرد که با برگزاري کلاس‌ها و دوره‌هاي آموزشي براي سرپرستان خوابگاه‌ها، بر ميزان تعامل بين دانشجويان و سرپرستان افزوده شود.

 دکتر ميراب بالو، تأکيد کرد: با پيگيري‌هاي انجمن اسلامي، زيباسازي محيط سلف بانوان با اضافه کردن گلدان، رنگ آميزي و نقاشي محيط در حال انجام است و بزودي سلف آزاد دانشگاه نيز راه‌اندازي خواهد شد.

  سرپرست مديريت دانشجويي دانشگاه در پايان ابراز داشت که خبرهاي بسيار خوبي براي دانشجويان و دانشگاه در راه است و عمليات در دست اقدام جهت عملي شدن، تنها مستلزم زمان است.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها