شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه ایلام و مرکز شتاب‌دهنده دورنما

در راستای سیاست‌های دانشگاه در خصوص ایجاد زیر ساخت ‌های لازم جهت حمایت از ایده‌های نوآورانه و طرح‌ های فناورانه و تأسیس شرکت‌های دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه ایلام و مرکز شتاب‌دهنده دورنما منعقد گردید.

   به گزارش روابط عمومی، در راستای سیاست‌های دانشگاه در خصوص ایجاد زیر ساخت ‌های لازم جهت حمایت از ایده‌های نوآورانه و طرح‌ های فناورانه و تأسیس شرکت‌های دانش بنیان ، به همت  دفتر ارتباط با صنعت، نشست دکتر مهدیزاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و مهندس صیادی مدیر مرکز شتاب‌دهنده دورنما با حضور دکتر یگانه، مدیر مرکز رشد و واحدهای فناوری و دکتر صیدی، مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه  صبح روز چهارشنبه 1397/9/7 در محل دفتر معاونت پژوهش و فناوری برگزار گردید.

   در این نشست دو طرف بر همکاری مشترک در ایجاد فرصت‌های مناسب برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه جهت راه‌اندازی کسب و کار بر پایه فناوری‌های نوین تأکید کردند و در پایان تفاهم نامه همکاری مشترک به امضای دکتر مهدیزاده و مهندس صیاید رسید.

  برگزاری دوره ‌های آموزشی و ترویجی مهارت ‌های فنی، حمایت از همایش‌ های ملی و منطقه‌ ای مرتبط با مرکز رشد و انجام خدمات مرتبط با توسعه، رشد و ارتقای واحدهای فناور مستقر در مراکز تحت پوشش طرفین، از مفاد این تفاهم ‌نامه می‌باشد.

 

انعقاد تفاهم نامه همکاري مابين دانشگاه ايلام و مرکز شتاب‌دهنده دورنما انعقاد تفاهم نامه همکاري مابين دانشگاه ايلام و مرکز شتاب‌دهنده دورنما