شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جلسه نقد دو کتاب «اطلس رنگی آفات درختان میوه» و «بررسی تطبیقی مهدویت در روایات شیعه و سنی» برگزار گردید

جلسه  دو کتاب «اطلس رنگی آفات درختان میوه» تالیف دکتر میراب بالو و «بررسی تطبیقی مهدویت  در روایات شیعه و سنی» تالیف دکتر اکبرنژاد برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، جلسه نقد کتاب «اطلس رنگی آفات درختان میوه» تالیف دکتر مجید میراب بالو استادیار دانشکده کشاورزی که به چاپ پنجم رسیده است و کتاب «بررسی تطبیقی مهدویت  در روایات شیعه و سنی» تألیف حجت الاسلام دکتر مهدی اکبرنژاد دانشیار دانشکده الهیات و معارف اسلامی که عناوین مختلف را در سطح ملی کسب کرده وچهارمین چاپ آن می باشد ، صبح دیروز در محل ساختمان قلم چی برگزار گردید.

   در  جلسه نقد کتاب «اطلس رنگی آفات درختان میوه» تالیف دکتر مجید میراب بالو با حضور خانم دکتر زینب روئین و دکتر مجید محمودی اعضای هیات علمی دانشکده کشاورزی بعنوان منتقد، جمعی از اساتید و دانشجویان از ساعت 9 الی 11 صبح برگزار گردید، ابتدا خانم دکتر روئین و دکتر محمودی با اشاره به استقبال دانشجویان و علاقمندان در سطح کشور از این کتاب، نکاتی را در زمینه محتوا و ساختار کتاب و پیشنهاداتی را برای بهبود کیفیت آن ارائه کردند. در این جلسه  دکتر میراب بالو مولف کتاب، توضیحاتی را در زمینه انگیزه تالیف، روند چاپ کتاب  و سئوالات مطرح شده ارائه داد.

  در ادامه جلسه دوم با عنوان نقد کتاب «بررسی تطبیقی مهدوی  در روایات شیعه و سنی» تألیف حجت الاسلام دکتر مهدی اکبرنژاد با حضور دکتر سراج و دکتر حسینی نیا اعضای هیات علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی بعنوان منقد و جمعی از علاقمندان و دانشجویان از ساعت 11 الی 12 برگزار گردید.

  در این جلسه دکتر حسینی نیا زبان ساده و قابل فهم و زمینه سازی برای وحدت نظریه در بین مذاهب شیعه و سنی را از نقاط قوت کتاب عنوان کرد و دکتر سراج دقت در انتخاب عنوان، نیاز جامعه، پاسخ گویی به شبهات و طرح مسائب مربوط به حکومت امام عصر (عج) را از ویژگی های برجسته کتاب برشمرد.

  در این جلسه  حجت الاسلام دکتر اکبرنژاد مولف کتاب،این پژوهش را نخستین تحقیق در زمینه مطالعات تطبیقی مهدویت عنوان کرد و استفاده از منابع اصلی و متعدد، لحاظ کردن نظرات دانشمندان و صاحب نظران و کسب عنوان های مختلف ملی و دانشگاهی را از جمله امتیازات این کتاب عنوان نمود.

 

جلسه نقد دو کتاب «اطلس رنگي آفات درختان ميوه» و «بررسي تطبيقي مهدويت  در روايات شيعه و سني» برگزار گرديد جلسه نقد دو کتاب «اطلس رنگي آفات درختان ميوه» و «بررسي تطبيقي مهدويت  در روايات شيعه و سني» برگزار گرديد جلسه نقد دو کتاب «اطلس رنگي آفات درختان ميوه» و «بررسي تطبيقي مهدويت  در روايات شيعه و سني» برگزار گرديد جلسه نقد دو کتاب «اطلس رنگي آفات درختان ميوه» و «بررسي تطبيقي مهدويت  در روايات شيعه و سني» برگزار گرديد جلسه نقد دو کتاب «اطلس رنگي آفات درختان ميوه» و «بررسي تطبيقي مهدويت  در روايات شيعه و سني» برگزار گرديد جلسه نقد دو کتاب «اطلس رنگي آفات درختان ميوه» و «بررسي تطبيقي مهدويت  در روايات شيعه و سني» برگزار گرديد جلسه نقد دو کتاب «اطلس رنگي آفات درختان ميوه» و «بررسي تطبيقي مهدويت  در روايات شيعه و سني» برگزار گرديد