شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گردید

همزمان با هفته پژوهش و فناوری، طی مراسمی از 30  نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

  به گزارش روابط عمومی، مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری، دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر رضازاده مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست، دکتر بازگیر مدیر امور پژوهشی، روسای دانشکده ها و جمع زیادی از اساتید صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

  در این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با اشاره به پیشرفت ها و موفقیت های کسب شده در دانشگاه، تأکید کرد الان دانشگاه ایلام در در سطح کشور بعنوان یکی از دانشگاه های موفق  شناخته می شود  که این امر مرهون تلاش و زحمات اساتید محترم است.

  پروفسور علی اکبری تأکید کرد بیش از توان و انتظار برای توسعه دانشگاه وقت گذاشته می شود و خوشبختانه در تمام عرصه ها عنوان ها و موفقیت های خوبی کسب شده است که این امر دلیل بر صدق ادعای ماست.

  رئیس دانشگاه با استقبال از نظرات و انتقادات مطرح شده از سوی اعضای هیأت علمی تصریح کرد ما به تنوع و اختلاف سلایق باور داریم و طرح انتقاد را جزئی از روند پیشرفت می دانیم و برای همین تمام مسائل مطرح شده را به دقت بررسی کرده و به تناسب پاسخ خواهیم داد.

  در این مراسم دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با گرامیداشت هفته پژوهش و فن آوری و تشکر از زحمات اعضای هیأت علمی، با اشاره به مشکلات مالی در دانشگاه، تأکید کرد ما با دقت و بصورت هدفمند بودجه مربوط به حوزه پژوهش را هزینه می کنیم و علیرغم تنگنای مالی با تمام توان از تحقیقات مسأله محور و کاربردی که در پی رفع مشکلات استان ایلام باشند حمایت می کنیم.

  معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با درخواست از اساتید دانشگاه برای تشکیل هسته پژوهشی و انجام تحقیقات برون دانشگاهی، تأکید کرد از تمام ظرفیت دانشگاه برای حل مشکلات و موانع اعضای هیأت علمی بهره گرفته خواهد شد.

  در ادامه این مراسم اعضای هیأت علمی حاضر در این مراسم به بیان دیدگاه ها، انتقادات، سئوالات و مشکلات مورد نظر خود پرداختند که اهم مسائل حول محورهایی شامل: لزوم و ضرورت مشورت دستگاه های اجرایی با اعضای هیات علمی، افزایش بودجه آزمایشگاه ها، تسهیل درروند امور اداری اساتید، اهتمام به آموزش در کنار پژوهش و افزایش گرنت دانشجویی مطرح گردید.

  در ادامه این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری و دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بصورت مختصر پاسخ هایی را ارائه کردند و دکتر مهدیزاده اعلام کرد تمام مسائل مطرح شده توسط اساتید گرامی به دقت یاداشت شده و در آینده نزدیک بصورت مکتوب و از طیق سایت دانشگاه پاسخ لازم داده خواهد شد.

در پایان از 30 نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

اسامی پژوهشگران برتر دانشگاه: https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1397/371397926-لیست-نفرات-برتر.pptx

 

مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گرديد