مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گرديد

همزمان با هفته پژوهش و فناوري، طي مراسمي از 30  نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه تقدير بعمل آمد.

  به گزارش روابط عمومي، مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر رضازاده مشاور رئيس و مدير حوزه رياست، دکتر بازگير مدير امور پژوهشي، روساي دانشکده ها و جمع زيادي از اساتيد صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

  در اين مراسم دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با اشاره به پيشرفت ها و موفقيت هاي کسب شده در دانشگاه، تأکيد کرد الان دانشگاه ايلام در در سطح کشور بعنوان يکي از دانشگاه هاي موفق  شناخته مي شود  که اين امر مرهون تلاش و زحمات اساتيد محترم است.

  پروفسور علي اکبري تأکيد کرد بيش از توان و انتظار براي توسعه دانشگاه وقت گذاشته مي شود و خوشبختانه در تمام عرصه ها عنوان ها و موفقيت هاي خوبي کسب شده است که اين امر دليل بر صدق ادعاي ماست.

  رئيس دانشگاه با استقبال از نظرات و انتقادات مطرح شده از سوي اعضاي هيأت علمي تصريح کرد ما به تنوع و اختلاف سلايق باور داريم و طرح انتقاد را جزئي از روند پيشرفت مي دانيم و براي همين تمام مسائل مطرح شده را به دقت بررسي کرده و به تناسب پاسخ خواهيم داد.

  در اين مراسم دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري دانشگاه با گراميداشت هفته پژوهش و فن آوري و تشکر از زحمات اعضاي هيأت علمي، با اشاره به مشکلات مالي در دانشگاه، تأکيد کرد ما با دقت و بصورت هدفمند بودجه مربوط به حوزه پژوهش را هزينه مي کنيم و عليرغم تنگناي مالي با تمام توان از تحقيقات مسأله محور و کاربردي که در پي رفع مشکلات استان ايلام باشند حمايت مي کنيم.

  معاون پژوهش و فناوري دانشگاه با درخواست از اساتيد دانشگاه براي تشکيل هسته پژوهشي و انجام تحقيقات برون دانشگاهي، تأکيد کرد از تمام ظرفيت دانشگاه براي حل مشکلات و موانع اعضاي هيأت علمي بهره گرفته خواهد شد.

  در ادامه اين مراسم اعضاي هيأت علمي حاضر در اين مراسم به بيان ديدگاه ها، انتقادات، سئوالات و مشکلات مورد نظر خود پرداختند که اهم مسائل حول محورهايي شامل: لزوم و ضرورت مشورت دستگاه هاي اجرايي با اعضاي هيات علمي، افزايش بودجه آزمايشگاه ها، تسهيل درروند امور اداري اساتيد، اهتمام به آموزش در کنار پژوهش و افزايش گرنت دانشجويي مطرح گرديد.

  در ادامه اين مراسم دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري و دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني بصورت مختصر پاسخ هايي را ارائه کردند و دکتر مهديزاده اعلام کرد تمام مسائل مطرح شده توسط اساتيد گرامي به دقت ياداشت شده و در آينده نزديک بصورت مکتوب و از طيق سايت دانشگاه پاسخ لازم داده خواهد شد.

در پايان از 30 نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه تقدير بعمل آمد.

اسامي پژوهشگران برتر دانشگاه: https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1397/371397926-ليست-نفرات-برتر.pptx

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها