شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جلسه ارزیابی درونی و تدوین برنامه های بهبود کیفیت گروه های آموزشی دانشگاه برگزار گردید

جلسه ارزیابی درونی و تدوین برنامه های بهبود کیفیت گروه های آموزشی دانشگاه با حضور معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه ارزیابی درونی و تدوین برنامه های بهبود کیفیت گروه های آموزشی دانشگاه با حضور دکتر نعمتی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، خانم دکتر طولابی، مدیر دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و مدیران گروه در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

  در این جلسه ابتدا  خانم دکتر طولابی، مدیر دفتر نظارت، ارزیابی  و تضمین کیفیت  دانشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه، اهم اقدامات انجام  شده در خصوص فرایند ارزیابی درونی گروه های آموزشی از ابتدا ی شروع  برنامه در سال 1396تاکنون را ارائه کرد و در ادامه گروه های آموزشی که اقدام به تدوین این برنامه و ارسال آن به دفتر نظارت نموده اند را معرفی نمود.

   در ادامه  این جلسه دکتر نعمتی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از گروه هایی که  اقدام به تدوین این برنامه نموده اند، به اهمیت ارزیابی درونی گروه های آموزشی اشاره نمود و تاکید کرد اگر فرآیند ارزیابی درست انجام شود، می تواند نقش موثری در توسعه برنامه های آموزشی و ارتقاء رتبه  دانشگاه داشته باشد و خاطر نشان کرد توانمند سازی اعضای هیأت علمی و دانشجویان از نتایج حاصل از تدوین و اجرای برنامه های بهبود کیفیت گروه های آموزشی خواهد بود.

  لازم به ذکر است از دانشکده الهیات و معارف اسلامی چهار گروه آموزشی (علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی و معارف اسلامی)، دانشکده کشاورزی چهار گروه (زراعت و اصلاح نباتات، علوم دامی، علوم باغبانی و مکانیک بیوسیستم)، دانشکده علوم پایه دو گروه (ریاضی و زیست شناسی) و دانشکده پیرادامپزشکی یک گروه (علوم و صنایع غذایی) نسبت  به ارسال برنامه های بهبود کیفیت گروه های آموزشی به دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه اقدام کرده اند.

 در پایان جلسه  مدیران گروه های آموزشی شرکت کننده در جلسه به بحث و بررسی در مورد چالش های تدوین برنامه در گروه های مربوطه پرداختند.

جلسه ارزيابي دروني و تدوين برنامه هاي بهبود کيفيت گروه هاي آموزشي دانشگاه برگزار گرديد جلسه ارزيابي دروني و تدوين برنامه هاي بهبود کيفيت گروه هاي آموزشي دانشگاه برگزار گرديد جلسه ارزيابي دروني و تدوين برنامه هاي بهبود کيفيت گروه هاي آموزشي دانشگاه برگزار گرديد جلسه ارزيابي دروني و تدوين برنامه هاي بهبود کيفيت گروه هاي آموزشي دانشگاه برگزار گرديد جلسه ارزيابي دروني و تدوين برنامه هاي بهبود کيفيت گروه هاي آموزشي دانشگاه برگزار گرديد