جلسه ارزیابی درونی و تدوین برنامه های بهبود کیفیت گروه های آموزشی دانشگاه برگزار گردید

خانه خبرها
جلسه ارزيابي دروني و تدوين برنامه هاي بهبود کيفيت گروه هاي آموزشي دانشگاه برگزار گرديد

جلسه ارزيابي دروني و تدوين برنامه هاي بهبود کيفيت گروه هاي آموزشي دانشگاه با حضور معاون آموزش و تحصيلات تکميلي برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، جلسه ارزيابي دروني و تدوين برنامه هاي بهبود کيفيت گروه هاي آموزشي دانشگاه با حضور دکتر نعمتي، معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، خانم دکتر طولابي، مدير دفتر نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت و مديران گروه در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

  در اين جلسه ابتدا  خانم دکتر طولابي، مدير دفتر نظارت، ارزيابي  و تضمين کيفيت  دانشگاه، ضمن تقدير و تشکر از حاضرين در جلسه، اهم اقدامات انجام  شده در خصوص فرايند ارزيابي دروني گروه هاي آموزشي از ابتدا ي شروع  برنامه در سال 1396تاکنون را ارائه کرد و در ادامه گروه هاي آموزشي که اقدام به تدوين اين برنامه و ارسال آن به دفتر نظارت نموده اند را معرفي نمود.

   در ادامه  اين جلسه دکتر نعمتي، معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ضمن تقدير و تشکر از گروه هايي که  اقدام به تدوين اين برنامه نموده اند، به اهميت ارزيابي دروني گروه هاي آموزشي اشاره نمود و تاکيد کرد اگر فرآيند ارزيابي درست انجام شود، مي تواند نقش موثري در توسعه برنامه هاي آموزشي و ارتقاء رتبه  دانشگاه داشته باشد و خاطر نشان کرد توانمند سازي اعضاي هيأت علمي و دانشجويان از نتايج حاصل از تدوين و اجراي برنامه هاي بهبود کيفيت گروه هاي آموزشي خواهد بود.

  لازم به ذکر است از دانشکده الهيات و معارف اسلامي چهار گروه آموزشي (علوم قرآن و حديث، فقه و مباني حقوق اسلامي، فلسفه و کلام اسلامي و معارف اسلامي)، دانشکده کشاورزي چهار گروه (زراعت و اصلاح نباتات، علوم دامي، علوم باغباني و مکانيک بيوسيستم)، دانشکده علوم پايه دو گروه (رياضي و زيست شناسي) و دانشکده پيرادامپزشکي يک گروه (علوم و صنايع غذايي) نسبت  به ارسال برنامه هاي بهبود کيفيت گروه هاي آموزشي به دفتر نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت دانشگاه اقدام کرده اند.

 در پايان جلسه  مديران گروه هاي آموزشي شرکت کننده در جلسه به بحث و بررسي در مورد چالش هاي تدوين برنامه در گروه هاي مربوطه پرداختند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها