شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیش رویداد اولین مسابقه فتح پرچم دانشگاه ایلام در دانشکده فنی و مهندسی برگزار گردید

پیش رویداد اولین مسابقه فتح پرچم دانشگاه ایلام با استقبال گسترده دانشجویان در دانشکده فنی و مهندسی برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از دانشکده فنی و مهندسی، پیش رویداد اولین مسابقه فتح پرچم دانشگاه ایلام، صبح دیروز در سالن آمفی تئاتر زنده یاد مهندس ثابتی در دانشکده فنی و مهندسی برگزار گردید و شیوه برگزاری مسابقه، تعداد سوالات، شیوه پاسخ دهی و قوانین شرکت در مسابقه مورد بحث قرار گرفت.

  آقای دکتر تنهایی در ابتدای جلسه ضمن خوشآمدگویی به حاضرین در مراسم، اهم وظایف مراکز آپا و نقش آفرینی این مراکز در شرایط کنونی کشور را مورد بحث قرار داد و  سپس در مورد مسابقه فتح پرچم و اهداف آن توضیحاتی ارائه داد.

  در ادامه، اعضای مرکز آپا (جناب آقایان کویشپور و سرابی) شیوه برگزاری مسابقه و شاخه های مختلف سوالات را شرح دادند.

  شایان ذکر است که مسابقات فتح پرچم، مسابقاتی در حیطه امنیت سایبری است که شرکت کنندگان باید رشته هایی که در محلها و سامانه های متفاوت (همان پرچمها) قرار گرفته است را پیدا نموده و برای تابلو مسابقات ارسال نمایند. برگزاری این مسابقات در دنیا سابقه ?? ساله دارد و این مسابقات برای اولین بار در استان ایلام توسط مرکز آپای دانشگاه و همکاری دانشگاه ایلام و دانشکده فنی و مهندسی برگزار میگردد.

پيش رويداد اولين مسابقه فتح پرچم دانشگاه ايلام در دانشکده فني و مهندسي برگزار گرديد پيش رويداد اولين مسابقه فتح پرچم دانشگاه ايلام در دانشکده فني و مهندسي برگزار گرديد