شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست رئیس دانشگاه و مدیر عامل شرکت توزیع برق استان برگزار گردید

نشست رئیس دانشگاه و مدیر عامل شرکت توزیع برق استان برای توسعه همکاری های مشترک برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، نشست دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه و مهندس شیرخانی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان؛ با حضور دکتر مهدیزاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر صیدی، مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه و معاونین شرکت توزیع برق استان، صبح دیروز در دفتر مدیر عامل این شرکت برگزار گردید.

  در این نشست، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، با تشکر از میزبانی و دعوت مهندس شیرخانی و مجموعه شرکت توزیع برق استان، اظهار داشت: برای توسعه استان ایلام، نیازمند همکاری نهاد علم و اجرا هستیم و در این راستا مجموعه مدیران شرکت توزیع برق استان غرق در مسائل اجرایی نشده اند و به خوبی توانسته اند برای توسعه پژوهش و فناوری با نهاد علم در استان و بخصوص دانشگاه ایلام همکاری نمایند.

  رئیس دانشگاه، تأکید کرد: دانشگاه ایلام عزم جدی برای توسعه همکاری با دستگاه های اجرایی و صنعت استان دارد و در دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه، یکی از فعالترین این دفاتر در سطح دانشگاه های استان است و اگر روند کنونی ادامه داشته و تقویت شود، روند توسعه استان شتاب خواهد گرفت.

  دکتر علی اکبری، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در احکام جدید خود و از جمله در حکم انتصاب نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر توسعه ارتباط با نخبگان، دانشگاهیان و دانشگاه ها تأکید دارد و در روزهای اخیر  هیأت دولت هم بخشنامه ای در این زمینه صادر کرده که این امر ضمن اینکه از اهمیت جایگاه دانشگاه و دانشگاهیان حکایت دارد، ضرورت توسعه همکاری ها و ارتباطات نهادها و دستگاه های اجرایی با دانشگاه برای توسعه جامعه را نمایان می سازد.  

    رئیس دانشگاه، با ابراز خرسندی از اجرایی شدن تفاهم نامه مشترک فی مابین، بیان کرد: یکی از معضلات مطرح در سطح کشور و استان، انعقاد تفاهم نامه های صوری بین دستگاه های اجرایی است، اما دانشگاه ایلام در زمینه اجرای تفاهم نامه مشترک داخلی و خارجی، به هیچ عنوان فقط به دنبال امضاء نیست، بلکه با تمام توان پی گیر اجرا و تحقق مفاد تفاهم نامه های فی مابین است و در این راستا مفاد تفاهم نامه مشترک دانشگاه و شرکت توزیع برق استان به خوبی در حال اجراست و هر یک از طرفین به تعهدات خود عمل می نمایند.

 در این دیدار مهندس شیرخانی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با خوش آمدگویی به دکتر علی اکبری و هیات همراه و استقبال از توسعه روابط دوجانبه، ابراز امیدواری کرد این نشست زمینه توسعه بیشتر همکاری های مشترک را فراهم سازد.

در ادامه طرفین راه های توسعه روابط و تحقق تمام مفاد تفاهم نامه مشترک را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نشست رئيس دانشگاه و مدير عامل شرکت توزيع برق استان  برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و مدير عامل شرکت توزيع برق استان  برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و مدير عامل شرکت توزيع برق استان  برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و مدير عامل شرکت توزيع برق استان  برگزار گرديد