شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آیین جشن فارغ‎التحصیلی 292 دانشجوی دانشگاه ایلام پنجم تیرماه برگزار می‎گردد

آیین جشن فارغ التحصیلی 292 دانشجو دانشگاه ایلام عصر روز چهارشنبه پنجم تیرماه در محل سالن آیت اله حیدری برگزار میگردد.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اعلام این خبر، بیان داشت: بعد از فراخوان ثبت نام جشن فارغالتحصیلی دانشجویان دانشگاه ایلام در تمام مقاطع تحصیلی، به مدت 20 روز ثبت نام بعمل آمد که در نهایت تعداد 292 نفر ثبت نام کردند.

دکتر شیرخانی، افزود: از این تعداد به تفکیک؛ 62 دانشجو از دانشکده کشاورزی، 86 تن از دانشکده ادبیات و علوم انسانی، 60 تن از دانشکده فنی و مهندسی، 45 تن از دانشکده علوم پایه، 36 تن از دانشکده پیرادامپزشکی و 3 تن مربوط به دانشکده الهیات و معارف اسلامی میباشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، یادآور شد: در این مراسم همچنین از 75 تن از دانشجویان فعال فرهنگی که در مدت تحصیل در تشکلهای دانشجویی، انجمنهای علمی و کانونهای فرهنگی و هنری فعال بودهاند با اهدای لوح و هدیه تجلیل بعمل خواهد آمد.

دکتر شیرخانی، خاطر نشان کرد: دانشجویان برای تحویل لباس مخصوص جشن، میتوانند از روز سهشنبه 1398/04/04 با ارئه کارت شناسایی معتبر به دفتر کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مراجعه نمایند. 

عضو شورای فرهنگی دانشگاه، یادآور شد: آیین جشن فارغالتحصیلی دانشجویان دانشگاه ایلام رأس ساعت 18 عصر روز چهارشنبه 1398/04/05 در محل سالن آیتاله حیدری با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاونین، روسا و معاونین آموزشی دانشکدهها، مدیران گروه، اساتید، دانشجویان و خانوادههای آنان برگزار میگردد.