شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه آموزشی پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی و فرهنگ رانندگی در دانشگاه برگزار گردید

با هماهنگی و برنامهریزی دفتر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهرهوری دانشگاه، کارگاه آموزشی پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی و فرهنگ رانندگی ویژه کارکنان برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، کارگاه آموزشی پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی و فرهنگ رانندگی با حضور دکتر سلاورزی مدیر دفتر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهرهوری دانشگاه و جمع زیادی از کارکنان در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در این کارگاه دکتر سلاورزی مدیر دفتر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهرهوری دانشگاه با اشاره به هزینه‌های جانی و مالی زیادی که تصادفات بر کشور تحمیل می کند، تأکید کرد بحث پیشگیری و آموزش فرهنگ رانندگی میتواند عاملی تأثیرگذار در کاهش تصادفات باشد و برای همین همه و از جمله اساتید و کارکنان باید برای ارتقاء فرهنگ ترافیکی و رانندگی تلاش کنند.

دکتر سلاورزی، افزود: دفتر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهرهوری بر اساس برنامه مدون انجام کارگاههای آموزشی کاربردی را در دستور کار قرار داده و برگزاری این کارگاه هم در این راستاست که امیدواریم همکاران عزیز از مطالب آن به نحو احسن استفاده نمایند.

در ادامه سرگرد حاتم نیا مسئول آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام و مدرس کارگاه توضیحاتی رادر خصوص قوانین عبور و مرور، لوازم ایمنی در پیشگیری از حوادث ترافیکی،  نقش خود مراقبتی در پیشگیری از سوانح و حوادث، نقش همسالان و اطرافیان، نحوه رانندگی در شرایط ویژه مانند شب، باران ،برف، مه، کوهستان، اقدامات هنگام مواجهه با تصادف، استفاده مداوم ازکمربند ایمنی،عدم بغل نمودن کودکان درصندلی های جلو، وعدم استفاده از تلفن همراه و ... ارائه کرد.

کارگاه آموزشي پيشگيري از سوانح و حوادث ترافيکي و فرهنگ رانندگي در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي پيشگيري از سوانح و حوادث ترافيکي و فرهنگ رانندگي در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي پيشگيري از سوانح و حوادث ترافيکي و فرهنگ رانندگي در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي پيشگيري از سوانح و حوادث ترافيکي و فرهنگ رانندگي در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي پيشگيري از سوانح و حوادث ترافيکي و فرهنگ رانندگي در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي پيشگيري از سوانح و حوادث ترافيکي و فرهنگ رانندگي در دانشگاه برگزار گرديد