کارگاه آموزشی پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی و فرهنگ رانندگی در دانشگاه برگزار گردید

خانه خبرها
کارگاه آموزشي پيشگيري از سوانح و حوادث ترافيکي و فرهنگ رانندگي در دانشگاه برگزار گرديد

با هماهنگي و برنامهريزي دفتر برنامه، بودجه، تحول اداري و بهرهوري دانشگاه، کارگاه آموزشي پيشگيري از سوانح و حوادث ترافيکي و فرهنگ رانندگي ويژه کارکنان برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، کارگاه آموزشي پيشگيري از سوانح و حوادث ترافيکي و فرهنگ رانندگي با حضور دکتر سلاورزي مدير دفتر برنامه، بودجه، تحول اداري و بهرهوري دانشگاه و جمع زيادي از کارکنان در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين کارگاه دکتر سلاورزي مدير دفتر برنامه، بودجه، تحول اداري و بهرهوري دانشگاه با اشاره به هزينه‌هاي جاني و مالي زيادي که تصادفات بر کشور تحميل مي کند، تأکيد کرد بحث پيشگيري و آموزش فرهنگ رانندگي ميتواند عاملي تأثيرگذار در کاهش تصادفات باشد و براي همين همه و از جمله اساتيد و کارکنان بايد براي ارتقاء فرهنگ ترافيکي و رانندگي تلاش کنند.

دکتر سلاورزي، افزود: دفتر برنامه، بودجه، تحول اداري و بهرهوري بر اساس برنامه مدون انجام کارگاههاي آموزشي کاربردي را در دستور کار قرار داده و برگزاري اين کارگاه هم در اين راستاست که اميدواريم همکاران عزيز از مطالب آن به نحو احسن استفاده نمايند.

در ادامه سرگرد حاتم نيا مسئول آموزش و فرهنگ ترافيک پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام و مدرس کارگاه توضيحاتي رادر خصوص قوانين عبور و مرور، لوازم ايمني در پيشگيري از حوادث ترافيکي،  نقش خود مراقبتي در پيشگيري از سوانح و حوادث، نقش همسالان و اطرافيان، نحوه رانندگي در شرايط ويژه مانند شب، باران ،برف، مه، کوهستان، اقدامات هنگام مواجهه با تصادف، استفاده مداوم ازکمربند ايمني،عدم بغل نمودن کودکان درصندلي هاي جلو، وعدم استفاده از تلفن همراه و ... ارائه کرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها