شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

زمان برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 98-1397 دانشگاه ایلام اعلام گردید

آزمون‌های پایان ترم دانشگاه ایلام از 20 خرداد آغاز و تا 6 تیرماه ادامه دارد، همچنین آزمون‌های دروس عمومی در سه روز نخست در محل دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار خواهد شد.

   به گزارش روابط عموی، امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 98-1397 از تاریخ دوشنبه 20/3/1398 لغایت پنجشنبه 6/4/1398 بر اساس تاریخهای ذکر شده در سامانه آموزشی برگزار خواهد شد.

بنا به این گزارش امتحانات دروس عمومی در سه روز ابتدایی و بر اساس تقویم اعلام شده در محل دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار خواهد شد و دروس تخصصی و پایه نیز در محل دانشکده‏ های مربوطه برگزار میگردد.

این گزارش میافزاید در نیمسال جاری همانند نیمسال قبل، تمرکز تمامی مجموعه آموزشی دانشگاه بر نظم بخشی و کیفی نمودن امتحانات خواهد بود، لذا از دانشجویان گرامی تقاضا میشود با هدف جلوگیری از هر گونه بینظمی به تذکرات امتحانی اداره کل آموزش دانشگاه توجه نمایند.

از دانشجویان عزیز درخواست میگردد برای برگزاری هر چه بهتر امتحانات به موارد ذیل توجه داشته باشند (بدیهی است مسئولیت عدم توجه به هر یک از موارد بر عهده دانشجویان خواهد بود):

1- همراه داشت کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر در هر یک از آزمونها ضروری است و لذا برای دریافت این کارت از طریق سامانه، بایستی دانشجو نسبت به تکمیل فرم ارزیابی اساتید اقدام و تمامی بدهی های مربوط به شهریه را تسویه نماید.

تبصره: با توجه به اینکه دانشجویان گرامی زمان کافی برای دریافت کارت ورود به جلسه را دارند، امکان دریافت کارت در ایام امتحانات وجود نداشته و از ورود دانشجویان فاقد کارت ممانعت خواهد شد.

2- همراه داشتن کتاب، جزوه، یادداشت، موبایل، mp3 player و ... در جلسه امتحانی، حتی در صورت عدم استفاده از آن، تخلف محسوب میشود و طبق مقررات برخورد خواهد شد.

3- کلیه دانشجویان موظفند با توجه به شماره صندلی درج شده در کارت ورود به جلسه امتحان در محل اختصاصی خود مستقر گردند.

4- ضروریست پس از اتمام امتحان، دانشجویان سریعاً محل برگزاری امتحان را ترک نمایند.

5- آییننامه حذف پزشکی و سایر قوانین مرتبط با امتحانات در درگاه الکترونیکی اداره کل آموزش دانشگاه بارگزاری شده و لازم است به دقت توسط دانشجویان مطالعه و اجرا گردد.

6- مواردی که در آیین نامه انضباطی تقلب محسوب میگردد شامل صحبت کردن، همراه داشتن تلفن همراه، کتاب، جزوه، یادداشت و ... بوده و مطابق آیین نامه انضباطی با افراد خاطی برخورد خواهد شد.