زمان برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 98-1397 دانشگاه ایلام اعلام گردید

خانه خبرها

آزمون‌هاي پايان ترم دانشگاه ايلام از 20 خرداد آغاز و تا 6 تيرماه ادامه دارد، همچنين آزمون‌هاي دروس عمومي در سه روز نخست در محل دانشکده ادبيات و علوم انساني برگزار خواهد شد.

   به گزارش روابط عموي، امتحانات پايان نيمسال دوم سال تحصيلي 98-1397 از تاريخ دوشنبه 20/3/1398 لغايت پنجشنبه 6/4/1398 بر اساس تاريخهاي ذکر شده در سامانه آموزشي برگزار خواهد شد.

بنا به اين گزارش امتحانات دروس عمومي در سه روز ابتدايي و بر اساس تقويم اعلام شده در محل دانشکده ادبيات و علوم انساني برگزار خواهد شد و دروس تخصصي و پايه نيز در محل دانشکده‏ هاي مربوطه برگزار ميگردد.

اين گزارش ميافزايد در نيمسال جاري همانند نيمسال قبل، تمرکز تمامي مجموعه آموزشي دانشگاه بر نظم بخشي و کيفي نمودن امتحانات خواهد بود، لذا از دانشجويان گرامي تقاضا ميشود با هدف جلوگيري از هر گونه بينظمي به تذکرات امتحاني اداره کل آموزش دانشگاه توجه نمايند.

از دانشجويان عزيز درخواست ميگردد براي برگزاري هر چه بهتر امتحانات به موارد ذيل توجه داشته باشند (بديهي است مسئوليت عدم توجه به هر يک از موارد بر عهده دانشجويان خواهد بود):

1- همراه داشت کارت ورود به جلسه و کارت شناسايي معتبر در هر يک از آزمونها ضروري است و لذا براي دريافت اين کارت از طريق سامانه، بايستي دانشجو نسبت به تکميل فرم ارزيابي اساتيد اقدام و تمامي بدهي هاي مربوط به شهريه را تسويه نمايد.

تبصره: با توجه به اينکه دانشجويان گرامي زمان کافي براي دريافت کارت ورود به جلسه را دارند، امکان دريافت کارت در ايام امتحانات وجود نداشته و از ورود دانشجويان فاقد کارت ممانعت خواهد شد.

2- همراه داشتن کتاب، جزوه، يادداشت، موبايل، mp3 player و ... در جلسه امتحاني، حتي در صورت عدم استفاده از آن، تخلف محسوب ميشود و طبق مقررات برخورد خواهد شد.

3- کليه دانشجويان موظفند با توجه به شماره صندلي درج شده در کارت ورود به جلسه امتحان در محل اختصاصي خود مستقر گردند.

4- ضروريست پس از اتمام امتحان، دانشجويان سريعاً محل برگزاري امتحان را ترک نمايند.

5- آييننامه حذف پزشکي و ساير قوانين مرتبط با امتحانات در درگاه الکترونيکي اداره کل آموزش دانشگاه بارگزاري شده و لازم است به دقت توسط دانشجويان مطالعه و اجرا گردد.

6- مواردي كه در آيين نامه انضباطي تقلب محسوب ميگردد شامل صحبت كردن، همراه داشتن تلفن همراه، كتاب، جزوه، يادداشت و ... بوده و مطابق آيين نامه انضباطي با افراد خاطي برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها