شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حضور هیأت 40 نفره دانشگاه واسط عراق در دانشگاه ایلام

در راستای تقویت همکاریهای آموزشی و پژوهشی مابین دانشگاه ایلام و دانشگاه واسط عراق، هیأتی 40 نفره متشکل از دانشجویان و اعضای هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه؛ طی هفته جاری از دانشگاه ایلام بازدید بعمل آوردند.

  به گزارش روابط عمومی، در راستای تقویت همکاریهای آموزشی و پژوهشی مابین دانشگاه ایلام و دانشگاه واسط عراق و پیرواجرای مفاد تفاهم نامه همکاری علمی بین دو دانشگاه، هیأتی 40 نفره متشکل از دانشجویان و اعضای هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه واسط به سرپرستی دکتر ماجد السلطانی  به مدت سه روز از تاریخ 98/02/07 لغایت 98/02/09 از دانشگاه ایلام بازدید بعمل آوردند.

در جریان این بازدید دانشجویان عراقی در کلاسهای مشترک با دانشجویان ایرانی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه ایلام حضور یافتند و از محضر اساتید این رشته بهرهمند گردیند.

بخش دیگر برنامه این هیأت، شرکت در کلاسهای مرکز آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان دانشگاه بود که از نزدیک با شیوه تدریس در این مرکز آشنا شدند.

دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری  دانشگاه صبح روز دوشنبه نهم اردیبهشت با حضور در محل استقرار این هیأت، با ابراز خرسندی از حضور این هیات در دانشگاه ایلام، خاطرنشان کرد آموزش زبان فارسی برای تقویت روابط رو به رشد دو کشور امری ضروری است و در ادامه بر توسعه همکاریهای مشترک دانشگاه ایلام و دانشگاه واسط تأکید کرد.

در این دیدار همچنین  دکتر ماجد السلطانی مدیر گروه زبان و ادبایت فارسی دانشگاه واسط و رئیس هیأت عراقی ضمن تشکر از حسن همکاری و استقبال خوب مسئولان دانشگاه ایلام و ابراز خرسندی از روند رو به رشد مناسبات بین دو دانشگاه، تأکید کرد دانشگاه ایلام در زمینه توسعه روابط با دانشگاههای عراقی، یکی از موفقترین دانشگاههای ایران است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

 

حضور هيأت 40 نفره دانشگاه واسط عراق در دانشگاه ايلام حضور هيأت 40 نفره دانشگاه واسط عراق در دانشگاه ايلام حضور هيأت 40 نفره دانشگاه واسط عراق در دانشگاه ايلام حضور هيأت 40 نفره دانشگاه واسط عراق در دانشگاه ايلام حضور هيأت 40 نفره دانشگاه واسط عراق در دانشگاه ايلام