حضور هیأت 40 نفره دانشگاه واسط عراق در دانشگاه ایلام

خانه خبرها
حضور هيأت 40 نفره دانشگاه واسط عراق در دانشگاه ايلام

در راستاي تقويت همکاريهاي آموزشي و پژوهشي مابين دانشگاه ايلام و دانشگاه واسط عراق، هيأتي 40 نفره متشکل از دانشجويان و اعضاي هيأت علمي گروه زبان و ادبيات فارسي اين دانشگاه؛ طي هفته جاري از دانشگاه ايلام بازديد بعمل آوردند.

  به گزارش روابط عمومي، در راستاي تقويت همکاريهاي آموزشي و پژوهشي مابين دانشگاه ايلام و دانشگاه واسط عراق و پيرواجراي مفاد تفاهم نامه همکاري علمي بين دو دانشگاه، هيأتي 40 نفره متشکل از دانشجويان و اعضاي هيأت علمي گروه زبان و ادبيات فارسي دانشگاه واسط به سرپرستي دکتر ماجد السلطاني  به مدت سه روز از تاريخ 98/02/07 لغايت 98/02/09 از دانشگاه ايلام بازديد بعمل آوردند.

در جريان اين بازديد دانشجويان عراقي در کلاسهاي مشترک با دانشجويان ايراني گروه زبان و ادبيات فارسي دانشگاه ايلام حضور يافتند و از محضر اساتيد اين رشته بهرهمند گرديند.

بخش ديگر برنامه اين هيأت، شرکت در کلاسهاي مرکز آموزش زبان فارسي براي غير فارسي زبانان دانشگاه بود که از نزديک با شيوه تدريس در اين مرکز آشنا شدند.

دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري  دانشگاه صبح روز دوشنبه نهم ارديبهشت با حضور در محل استقرار اين هيأت، با ابراز خرسندي از حضور اين هيات در دانشگاه ايلام، خاطرنشان کرد آموزش زبان فارسي براي تقويت روابط رو به رشد دو کشور امري ضروري است و در ادامه بر توسعه همکاريهاي مشترک دانشگاه ايلام و دانشگاه واسط تأکيد کرد.

در اين ديدار همچنين  دکتر ماجد السلطاني مدير گروه زبان و ادبايت فارسي دانشگاه واسط و رئيس هيأت عراقي ضمن تشکر از حسن همکاري و استقبال خوب مسئولان دانشگاه ايلام و ابراز خرسندي از روند رو به رشد مناسبات بين دو دانشگاه، تأکيد کرد دانشگاه ايلام در زمينه توسعه روابط با دانشگاههاي عراقي، يکي از موفقترين دانشگاههاي ايران است و اميدواريم اين روند همچنان ادامه داشته باشد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها