شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

در سال جدید تحصیلی؛ 48 دانشجوی دکتری در دانشگاه ایلام پذیرش شدند

خانم دکتر پیرزادنیا مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، عنوان کرد: در سال جدید تحصیلی؛ تعداد 48 دانشجوی دکتری در 14 رشته تحصیلی در دانشگاه ایلام پذیرش شدند.

   به گزارش روابط عمومی، خانم دکتر مینا پیرزادنیا مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، با بیان یان خبر، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و تغییر در روند  اجرایی پذیرش در سطح دانشگاه‌ها و جهت سهولت در روند ثبت نام این عزیزان، پذیرش این دانشجویان در یک برنامه زمان بندی شده منظم در دو مرحله به صورت ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز، صورت گرفت.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، افزود: دانشجویان مکلف شدند با شروع ثبت نام اینترنتی از تاریخ 6 شهریور لغایت 10 شهریور، مدارک لازم را در سامانه گلستان این دانشگاه بارگذاری نمایند. ضمناً با تصمیم مدیریت این حوزه مدت زمان یک هفته دیگر برای دانشجویانی که دارای مشکل بودند تمدید شد، که خوشبختانه با این روند دانشجویان به نحو احسن، ثبت نام خود را در سامانه گلستان این دانشگاه نهایی نمودند.  همچنین این دانشجویان مدارک مربوطه را از تاریخ 6 لغایت 12 شهریورماه از طریق پست پیشتاز به دانشگاه ایلام ارسال کردند.