شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آغاز ثبت نام وام‌های دانشجویی برای نیمسال نخست سال تحصیلی 1401-1400 در روزهای پایانی مهرماه

دکتر میراب بالو مدیر امور دانشجویی دانشگاه، عنوان کرد: ثبت نام وام‌های دانشجویی برای نیمسال نخست سال تحصیلی 1401-1400 از پایان مهرماه در درگاه صندوق رفاه دانشجویان آغاز خواهد شد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر مجید میراب بالو  مدیر امور دانشجویی دانشگاه درباره زمان شروع ثبت نام وام های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید، گفت: ثبت نام وام‌های دانشجویی بعد از انجام مراحل ثبت نام و حذف و اضافه آغاز می شود، که با این حال پیش‌بینی برای شروع ثبت نام وام‌ها در اواخر مهرماه است.

مدیر امور دانشجویی درباره قیمت ژتون غذای دانشجویی برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: قیمت ژتون غذای دانشجویی بر اساس ابلاغ صندوق رفاه دانشجویان به شرح زیر می‌باشد:

دکتر میراب بالو در خصوص اجاره بهای خوابگاه‌ها در ترم جدید دانشگاه‌ها، بیان کرد: اجاره بهای خوابگاه‌ها به نسبت اتاق‌های یک نفره تا چند نفره و سطح بندی خوابگاه‌ها بین یک تا چهار متفاوت است و نرخ گذاری خوابگاه‌ها متناسب با شرایط و امکانات موجود در خوابگاه‌ها متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است با توجه به تداوم وضعیت شیوع کرونا در کشور و لزوم اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها بر مبنای فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکان ثبت روزشمار و متناوب اسکان دانشجویان در سامانه صندوق رفاه همچنان فراهم می‌باشد.