شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه توانمندسازی دبیران و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد محیط‌ زیستی استان در دانشگاه ایلام برگزار گردید

کارگاه توانمندسازی دبیران و نمایندگان سازمان‍‌های مردم نهاد محیط‌ زیستی استان، با تدریس دکتر نورالدین رستمی دانشیار دانشگاه ایلام برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، با هماهنگی و برنامه‌ریزی انجمن یاوران محیط زیست زاگرس و به مناسبت هفته محیط زیست و با شعار نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران (بازنگری، نوسازی، بازسازی)،  کارگاه یک روزه دبیران و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد محیط‌ زیستی استان با حضور مهندس ابدالی مدیر کل محترم حفاظت محیط زیست استان و با تدریس دکتر نورالدین رستمی دانشیار دانشگاه ایلام در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در این کارگاه، ابتدا مهندس ابدالی مدیر کل محترم حفاظت محیط زیست استان، گفت: میانگین کشوری تولید پسماند روزانه در حدود 800 گرم برای هر نفر است اما در ایلام این آمار یک هزار و سیصد گرم است.
وی افزود: تولید این مقدار پسماند، نشان دهنده رواج مصرف گرایی در استان دارد و برای کاهش تولید انواع پسماند جامعه نیاز به تغییر رویکرد در این زمینه دارد و آن هم صرفاً از طریق آموزش و فرهنگ سازی در زمینه حفظ محیط زیست خواهد بود.

در ادامه دکتر نورالدین رستمی دانشیار دانشگاه ایلام با اجرای کارگاه به بیان چالش‌های محیط زیست و راه‌های مقابله با آنها پرداختند و به سئوالات مربوطه در این مورد پاسخ دادند.

 

کارگاه توانمندسازي دبيران و نمايندگان سازمان‌هاي مردم نهاد محيط‌ زيستي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد کارگاه توانمندسازي دبيران و نمايندگان سازمان‌هاي مردم نهاد محيط‌ زيستي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد کارگاه توانمندسازي دبيران و نمايندگان سازمان‌هاي مردم نهاد محيط‌ زيستي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد