کارگاه توانمندسازی دبیران و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد محیط‌ زیستی استان در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
کارگاه توانمندسازي دبيران و نمايندگان سازمان‌هاي مردم نهاد محيط‌ زيستي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

کارگاه توانمندسازي دبيران و نمايندگان سازمان‍‌هاي مردم نهاد محيط‌ زيستي استان، با تدريس دکتر نورالدين رستمي دانشيار دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، با هماهنگي و برنامه‌ريزي انجمن ياوران محيط زيست زاگرس و به مناسبت هفته محيط زيست و با شعار نيم قرن حفاظت از زيست بوم هاي ايران (بازنگري، نوسازي، بازسازي)،  کارگاه يک روزه دبيران و نمايندگان سازمان‌هاي مردم نهاد محيط‌ زيستي استان با حضور مهندس ابدالي مدير کل محترم حفاظت محيط زيست استان و با تدريس دکتر نورالدين رستمي دانشيار دانشگاه ايلام در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين کارگاه، ابتدا مهندس ابدالي مدير کل محترم حفاظت محيط زيست استان، گفت: ميانگين کشوري توليد پسماند روزانه در حدود 800 گرم براي هر نفر است اما در ايلام اين آمار يک هزار و سيصد گرم است.
وي افزود: توليد اين مقدار پسماند، نشان دهنده رواج مصرف گرايي در استان دارد و براي کاهش توليد انواع پسماند جامعه نياز به تغيير رويکرد در اين زمينه دارد و آن هم صرفاً از طريق آموزش و فرهنگ سازي در زمينه حفظ محيط زيست خواهد بود.

در ادامه دکتر نورالدين رستمي دانشيار دانشگاه ايلام با اجراي کارگاه به بيان چالش‌هاي محيط زيست و راه‌هاي مقابله با آنها پرداختند و به سئوالات مربوطه در اين مورد پاسخ دادند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها