شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تبدیل وضعیت 104 تن از کارکنان دانشگاه ایلام در طی هشت سال گذشته

مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه، عنوان کرد: بر حسب بخش‌نامه‌های مختلف، در مجموع 104 تن از کارکنان دانشگاه در فاصله بین سال‌های 1400-1393 تبدیل وضعیت شدند.

   به گزارش روابط عمومی، آقای جهانبخش خورانی حیدری مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه با تبریک هفته دولت و روز کارمند  در خصوص عملکرد این مدیریت در سال‌های 1400-1393 در زمینه ارتقاء و بهبود وضعیت کارکنان، اظهار داشت: در این مدت سعی شد حداکثر همکاری با کارکنان دانشگاه انجام گیرد و لذا با این رویکرد در مجموع 197 مورد اعمال مدرک، 241 مورد ارتقاء رتبه، 136 مورد ارتقاء پست سازمانی،  85 مورد پایه تشویقی  و  17 مورد احتساب سنوات انجام گرفته است.

آقای خورانی حیدری درباره تبدیل وضعیت‌های انجام شده در این مدت، گفت: در مجموع 104 مورد تبدیل وضعیت انجام گرفت، که 25 مورد مربوط به کارکنان قرارداد کار معین بود که مدرک استخدامی اداوری داشتند، 77 مورد کارکنان قراردادی که دارای مدرک ایثارگری بوده‌اند و 2 تن نیز از شرکتی به قرارداد کارمعین ارتقاء یافتند.

مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه، افزود: همچنین فرآیند تبدیل وضعیت 54 تن از نیروهای شرکتی ایثارگر شروع شده و در حال حاضر در مرحله بارگزاری مستندات  این عزیزان می‌باشیم.