تبدیل وضعیت 104 تن از کارکنان دانشگاه ایلام در طی هشت سال گذشته

خانه خبرها

مدير امور اداري و پشتيباني دانشگاه، عنوان کرد: بر حسب بخش‌نامه‌هاي مختلف، در مجموع 104 تن از کارکنان دانشگاه در فاصله بين سال‌هاي 1400-1393 تبديل وضعيت شدند.

   به گزارش روابط عمومي، آقاي جهانبخش خوراني حيدري مدير امور اداري و پشتيباني دانشگاه با تبريک هفته دولت و روز کارمند  در خصوص عملکرد اين مديريت در سال‌هاي 1400-1393 در زمينه ارتقاء و بهبود وضعيت کارکنان، اظهار داشت: در اين مدت سعي شد حداکثر همکاري با کارکنان دانشگاه انجام گيرد و لذا با اين رويکرد در مجموع 197 مورد اعمال مدرک، 241 مورد ارتقاء رتبه، 136 مورد ارتقاء پست سازماني،  85 مورد پايه تشويقي  و  17 مورد احتساب سنوات انجام گرفته است.

آقاي خوراني حيدري درباره تبديل وضعيت‌هاي انجام شده در اين مدت، گفت: در مجموع 104 مورد تبديل وضعيت انجام گرفت، که 25 مورد مربوط به کارکنان قرارداد کار معين بود که مدرک استخدامي اداوري داشتند، 77 مورد کارکنان قراردادي که داراي مدرک ايثارگري بوده‌اند و 2 تن نيز از شرکتي به قرارداد کارمعين ارتقاء يافتند.

مدير امور اداري و پشتيباني دانشگاه، افزود: همچنين فرآيند تبديل وضعيت 54 تن از نيروهاي شرکتي ايثارگر شروع شده و در حال حاضر در مرحله بارگزاري مستندات  اين عزيزان مي‌باشيم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها