شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1401-1400

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، ابراز امیدواری کرد: تسریع در واکسیناسیون بتواند فرصت آموزش حضوری را هر چه زودتر مهیا نموده تا محیط دانشگاه مجدد با حضور طالبان اندیشه و معرفت منور گردد.

  به گزارش روابط عمومی، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

 

به نام خداوند جان آفرین

   در آستانه ماه مهر و فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، آغاز سال تحصیلی 1401-1400 را به دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان آموزش عالی استان تبریک عرض می نمایم. همچنین در هفته دفاع مقدس به ملتی، که حماسه دفاع را به یکی از توفیقات تاریخی ایران زمین مبدل ساخت درود می‌فرستیم و مدافعان این سرزمین چه در عرصه دفاع از مرز و بوم، چه در دفاع از سلامت و چه در دفاع از دانش، خردمندی و علم اندوزی قدر می‌دانیم و بر صدر می‌نشانیم. برغم وضعیت نفس‌گیر اپیدمی کرونا، امید است که تسریع در واکسیناسیون بتواند فرصت آموزش حضوری را هر چه زودتر مهیا نموده تا محیط دانشگاه مجدد با حضور طالبان اندیشه و معرفت منور گردد.

دانشگاه به دلیل نقش پیشتاز در گشودن افق‌های جدید می‌تواند ظرفیت انسانی جامعه را فعال نموده و مسیر توسعه پایدار را تسریع و تسهیل ببخشد. از این‌رو، دانشگاه ایلام با استعانت از خدای مهربان خواهد کوشید تا با مسؤولیت‌پذیری و همگرایی و همفکری از همه امکانات برای گشودن گره ها و خلق فرصت‌ها بهره برده و دین خود را به ایلام سرافراز و ایران سربلند ادا نماید.

اینجانب به نمایندگی از خانواده آموزش عالی استان ایلام برای آحاد جامعه دانشگاهی، عموم فرهنگیان و فرهیختگان ارجمند، کامیابی و توفیق را در سال تحصیلی جدید آرزو می‌نمایم.

 

دکتر محمد علی‌اکبری

رئیس دانشگاه ایلام