پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1401-1400

خانه خبرها

دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام در پيامي به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد، ابراز اميدواري کرد: تسريع در واکسيناسيون بتواند فرصت آموزش حضوري را هر چه زودتر مهيا نموده تا محيط دانشگاه مجدد با حضور طالبان انديشه و معرفت منور گردد.

  به گزارش روابط عمومي، همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام پيامي به شرح ذيل صادر کرد:

 

به نام خداوند جان آفرين

   در آستانه ماه مهر و فرا رسيدن بهار تعليم و تربيت، آغاز سال تحصيلي 1401-1400 را به دانشجويان، اعضاي هيأت علمي و کارکنان آموزش عالي استان تبريک عرض مي نمايم. همچنين در هفته دفاع مقدس به ملتي، که حماسه دفاع را به يکي از توفيقات تاريخي ايران زمين مبدل ساخت درود مي‌فرستيم و مدافعان اين سرزمين چه در عرصه دفاع از مرز و بوم، چه در دفاع از سلامت و چه در دفاع از دانش، خردمندي و علم اندوزي قدر مي‌دانيم و بر صدر مي‌نشانيم. برغم وضعيت نفس‌گير اپيدمي کرونا، اميد است که تسريع در واکسيناسيون بتواند فرصت آموزش حضوري را هر چه زودتر مهيا نموده تا محيط دانشگاه مجدد با حضور طالبان انديشه و معرفت منور گردد.

دانشگاه به دليل نقش پيشتاز در گشودن افق‌هاي جديد مي‌تواند ظرفيت انساني جامعه را فعال نموده و مسير توسعه پايدار را تسريع و تسهيل ببخشد. از اين‌رو، دانشگاه ايلام با استعانت از خداي مهربان خواهد کوشيد تا با مسؤوليت‌پذيري و همگرايي و همفکري از همه امکانات براي گشودن گره ها و خلق فرصت‌ها بهره برده و دين خود را به ايلام سرافراز و ايران سربلند ادا نمايد.

اينجانب به نمايندگي از خانواده آموزش عالي استان ايلام براي آحاد جامعه دانشگاهي، عموم فرهنگيان و فرهيختگان ارجمند، کاميابي و توفيق را در سال تحصيلي جديد آرزو مي‌نمايم.

 

دکتر محمد علي‌اکبري

رئيس دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها