شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست هم‌اندیشی ریاست دانشگاه و مسئولین نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی

همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، نشست هم‌اندیشی دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام و  مسئولین نیروی انتظامی استان ایلام برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، نشست هم‌اندیشی دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام و سرهنگ سیاه‌کمری معاون عملیات و سرهنگ عزیزیان رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان با حضور دکتر بیاتی مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه، صبح دیروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست  برگزار گردید.

در این نشست دکتر علی‌اکبری  رئیس دانشگاه ایلام ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از روند خوب توسعه روابط مابین دانشگاه ایلام و نیروی انتظامی  ابراز خرسندی نمود و یادآور شد: دانشگاه ایلام در راستای مسئولیت اجتماعی خود در چند سال اخیر ورود به حل مشکلات و معضلات استان را در دستور کار قرار داد و در این راستا بر اساس اولویت اجتماعی، برنامه‌ها و پژوهش‌های کاربردی خوبی انجام گرفت.

دکتر علی‌اکبری با اشاره به پیچیدگی‌های مربوط به جرایم در چند سال اخیر، یادآور شد: لازمه برخورد و تصمیم‌گیری درست در برخورد با این اتفاق، قبول واقعیت و اهتمام به حوزه فرهنگ است، که خوشبختانه رویکرد نیروی انتظامی در این خصوص مثبت می‌باشد.

رئیس دانشگاه ایلام، آرامش را یک دستاورد ارزشمند در چند سال اخیر در دانشگاه ایلام عنوان نمود و خاطرنشان کرد: مدیریت دانشگاه ایلام به همه سلایق، به صورت برابر اجازه داد، که فعالیت کنند و لذا تنش‌ها به حداقل رسید و آرامش بر دانشگاه ایلام حکمفرما گردید.

در این نشست سرهنگ سیاه‌کمری معاون معاون عملیات نیروی انتظامی استان با تشکر از همراهی و همکاری همیشگی اعضای دانشگاه ایلام، تأکید کرد: نیروی انتظامی به خوبی با واقعایت جامعه آشنایی دارد و لذا به صورت علمی به دنبال آسیب‌شناسی مسائل  است تا به صورت کاربردی در راستای حل این معضلات گام بردارد.

سرهنگ سیاه‌کمری برنامه هوشنمدی سازی پلیس را یک اقدام راهبردی برای توسعه خدمات نیروی انتظامی عنوان کرد و خواستار بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای توسعه روابط مابین دانشگاه ایلام و نیروی انتظامی شد.

در ادامه این نشست سرهنگ عزیزیان رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه رویکرد نیروی انتظامی مبتنی بر تعامل با دانشگاه در جهت هوشمندسازی  پلیس است، اظهار کرد: نیروی انتظامی آمادگی لازم برای توسعه روابط با دانشگاه ایلام در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی را دارد، برای اینکه ما اعتقاد داریم هزینه در حوزه پژوهش یک سرمایه‌گذاری است.

سرهنگ عزیزیان، افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه پژوهش می‌تواند راهکارهای تخصصی‌تر و کم ‌هزینه‌تر فراروی نیروی انتظامی در مقابله با معضلات اجتماعی و برخورد با جرایم قرار دهد.

 

 

نشست هم‌انديشي رياست دانشگاه  و مسئولين نيروي انتظامي  استان به مناسبت هفته نيروي نشست هم‌انديشي رياست دانشگاه  و مسئولين نيروي انتظامي  استان به مناسبت هفته نيروي نشست هم‌انديشي رياست دانشگاه  و مسئولين نيروي انتظامي  استان به مناسبت هفته نيروي نشست هم‌انديشي رياست دانشگاه  و مسئولين نيروي انتظامي  استان به مناسبت هفته نيروي نشست هم‌انديشي رياست دانشگاه  و مسئولين نيروي انتظامي  استان به مناسبت هفته نيروي