نشست هم‌اندیشی ریاست دانشگاه و مسئولین نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی

خانه خبرها
نشست هم‌انديشي رياست دانشگاه  و مسئولين نيروي انتظامي  استان به مناسبت هفته نيروي

همزمان با آغاز هفته نيروي انتظامي، نشست هم‌انديشي دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام و  مسئولين نيروي انتظامي استان ايلام برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، نشست هم‌انديشي دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام و سرهنگ سياه‌کمري معاون عمليات و سرهنگ عزيزيان رئيس دفتر تحقيقات کاربردي نيروي انتظامي استان با حضور دکتر بياتي مدير دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه، صبح ديروز در محل سالن جلسات حوزه رياست  برگزار گرديد.

در اين نشست دکتر علي‌اکبري  رئيس دانشگاه ايلام ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي از روند خوب توسعه روابط مابين دانشگاه ايلام و نيروي انتظامي  ابراز خرسندي نمود و يادآور شد: دانشگاه ايلام در راستاي مسئوليت اجتماعي خود در چند سال اخير ورود به حل مشکلات و معضلات استان را در دستور کار قرار داد و در اين راستا بر اساس اولويت اجتماعي، برنامه‌ها و پژوهش‌هاي کاربردي خوبي انجام گرفت.

دکتر علي‌اکبري با اشاره به پيچيدگي‌هاي مربوط به جرايم در چند سال اخير، يادآور شد: لازمه برخورد و تصميم‌گيري درست در برخورد با اين اتفاق، قبول واقعيت و اهتمام به حوزه فرهنگ است، که خوشبختانه رويکرد نيروي انتظامي در اين خصوص مثبت مي‌باشد.

رئيس دانشگاه ايلام، آرامش را يک دستاورد ارزشمند در چند سال اخير در دانشگاه ايلام عنوان نمود و خاطرنشان کرد: مديريت دانشگاه ايلام به همه سلايق، به صورت برابر اجازه داد، که فعاليت کنند و لذا تنش‌ها به حداقل رسيد و آرامش بر دانشگاه ايلام حکمفرما گرديد.

در اين نشست سرهنگ سياه‌کمري معاون معاون عمليات نيروي انتظامي استان با تشکر از همراهي و همکاري هميشگي اعضاي دانشگاه ايلام، تأکيد کرد: نيروي انتظامي به خوبي با واقعايت جامعه آشنايي دارد و لذا به صورت علمي به دنبال آسيب‌شناسي مسائل  است تا به صورت کاربردي در راستاي حل اين معضلات گام بردارد.

سرهنگ سياه‌کمري برنامه هوشنمدي سازي پليس را يک اقدام راهبردي براي توسعه خدمات نيروي انتظامي عنوان کرد و خواستار بهره‌گيري از همه ظرفيت‌ها براي توسعه روابط مابين دانشگاه ايلام و نيروي انتظامي شد.

در ادامه اين نشست سرهنگ عزيزيان رئيس دفتر تحقيقات کاربردي نيروي انتظامي استان ايلام با بيان اينکه رويکرد نيروي انتظامي مبتني بر تعامل با دانشگاه در جهت هوشمندسازي  پليس است، اظهار کرد: نيروي انتظامي آمادگي لازم براي توسعه روابط با دانشگاه ايلام در حوزه‌هاي آموزشي و پژوهشي را دارد، براي اينکه ما اعتقاد داريم هزينه در حوزه پژوهش يک سرمايه‌گذاري است.

سرهنگ عزيزيان، افزود: سرمايه‌گذاري در حوزه پژوهش مي‌تواند راهکارهاي تخصصي‌تر و کم ‌هزينه‌تر فراروي نيروي انتظامي در مقابله با معضلات اجتماعي و برخورد با جرايم قرار دهد.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها