شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پارکینگ ساختمان مرکزی دانشگاه ایلام افتتاح گردید

با حضور دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه، پارکینگ ساختمان مرکزی دانشگاه ایلام به مساحت 1000 متر مربع افتتاح گردید.

   به گزارش روابط عمومی، طی مراسمی با حضور دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه،  دکتر سلاورزی‌زاده مدیر برنامه و بودجه، آقای خورانی حیدری مدیر امور اداری و پشتیبانی، آقای اکبری مدیر امور مالی، آقای صالحی معاون مدیر امور اداری و پشتیبانی و جمعی از کارکنان، پارکینگ ساختمان مرکزی دانشگاه ایلام  صبح امروز افتتاح گردید.

در این مراسم دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه با ابراز خرسندی از روند توسعه دانشگاه ایلام و علی‌الخصوص روند خوب توسعه طرح‌های عمرانی، اظهار داشت: پارکینگ ساختمان مرکزی دانشگاه در زمینی به مساحت 1000 متر مربع، 500 متر مربع سایه بان، ظرفیت 26 دستگاه خودرو و با هزینه سه میلیارد ریال در بهار سال جاری احداث گردید.

دکتر ملابهرامی افزود: جهت صرفه جویی در هزینه‌ها، 50 درصد مصالح به کار گرفته شده در این پارکیگ، از ضایعات موجود در درون دانشگاه استفاده شده است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه، اضافه کرد:  مدیریت و  نظارت احداث این پارکینک توسط کمیته شهرداری دانشگاه به ریاست جناب آقای صالحی معاون محترم مدیر پشتیبانی و منابع انسان انجام گرفته و همچنین امور مربوط به جوشکاری، برش و نصب آن، توسط سه نفر از نیروهای شریف و پرتلاش شرکتی دانشگاه، شامل: آقایان سجاد ولدی، قباد دوستیان و رضا مرادبیگی صورت پذیرفته است، که بر خود لازم می‌دانم از مساعی همه این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را بعمل آورم.

دکتر ملابهرامی یادآور شد: با این احداث، تا حدودی زیادی نیاز مجموعه ساختمان مرکزی به پارکینگ مرتفع می‌گردد، که این امر مایه خرسندی می‌باشد. 

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه با بیان اینکه امروز همچنین عملیات نصب 8 عدد آلاچیق و 22 عدد صندلی پارکی جنب ساختمان مرکزی پایان یافته است، یادآور شد: این مجموعه نیز از محل ضایعات موجود در سطح دانشگاه ساخته و نصب گردیده است، که در زیباسازی محوطه ساختمان مرکزی تأثیر عمده‌ای خواهد داشت.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از جانب دکتر ملابهرامی به آقایان سجاد ولدی، قباد دوستیان و رضا مرادبیگی از نیروهای شرکتی پرتلاش دانشگاه اهداء گردید.