شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

انتخاب دانشگاه ایلام به عنوان پایلوت اجرای بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد توسط سازمان برنامه و بودجه کشور

بر اساس میزان رضایت سازمان برنامه و بودجه در زمینه سرعت، دقت و پیگیری‌های روزآمد دانشگاه ایلام در حوزه مدیریت برنامه، بودجه، دانشگاه ایلام بعنوان کی از دانشگاه‌های پایلوت اجرای بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در سطح کشور انتخاب گردید.

   به گزارش رروابط عمومی، دکتر محمد سلاورزی‌زاده مدیر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه، با اعلام این خبر، اظهار کرد:  تعیین دانشگاه ایلام برای اجرای بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در سفر دکتر میزرا بزرگ رئیس امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری سازمان برنامه و بودجه کشوردر بهمن ماه 1399 به دانشگاه ایلام  مورد توجه و تأکید قرار گرفت، که بر اساس میزان رضایت سازمان برنامه و بودجه در زمینه سرعت، دقت و پیگیری‌های روزآمد دانشگاه ایلام در حوزه مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه صورت گرفت.

دکتر سلاورزی، افزود: در این راستا مدیر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه ایلام به عنوان رئیس کارگروه بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد دانشگاه برای اجرای بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد معرفی گردید.

مدیر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه، افزود: قرار است دراین فرایند تامین و خرید نرم‌افزار بودجه‌ریزی عملیاتی توسط سازمان برنامه و بودجه بدون هزینه و به صورت متمرکز انجام شود.

وی یادآور شد: بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد یکی اقدامات مهم و تأثیر گذار در زمینه مدیریت هزینه‌ها و همراه با حصول حداکثری بهره‌وری از طریق محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاه‌‌های اجرایی به شمار می‌رود.