انتخاب دانشگاه ایلام به عنوان پایلوت اجرای بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد توسط سازمان برنامه و بودجه کشور

خانه خبرها

بر اساس ميزان رضايت سازمان برنامه و بودجه در زمينه سرعت، دقت و پيگيري‌هاي روزآمد دانشگاه ايلام در حوزه مديريت برنامه، بودجه، دانشگاه ايلام بعنوان کي از دانشگاه‌هاي پايلوت اجراي بودجه‌ريزي مبتني بر عملکرد در سطح کشور انتخاب گرديد.

   به گزارش رروابط عمومي، دکتر محمد سلاورزي‌زاده مدير برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره‌وري دانشگاه، با اعلام اين خبر، اظهار کرد:  تعيين دانشگاه ايلام براي اجراي بودجه‌ريزي مبتني بر عملکرد در سفر دکتر ميزرا بزرگ رئيس امور آموزش عالي، تحقيقات و فناوري سازمان برنامه و بودجه کشوردر بهمن ماه 1399 به دانشگاه ايلام  مورد توجه و تأکيد قرار گرفت، که بر اساس ميزان رضايت سازمان برنامه و بودجه در زمينه سرعت، دقت و پيگيري‌هاي روزآمد دانشگاه ايلام در حوزه مديريت برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره وري دانشگاه صورت گرفت.

دکتر سلاورزي، افزود: در اين راستا مدير برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره‌وري دانشگاه ايلام به عنوان رئيس کارگروه بودجه‌ريزي مبتني بر عملکرد دانشگاه براي اجراي بودجه‌ريزي مبتني بر عملکرد معرفي گرديد.

مدير برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره‌وري دانشگاه، افزود: قرار است دراين فرايند تامين و خريد نرم‌افزار بودجه‌ريزي عملياتي توسط سازمان برنامه و بودجه بدون هزينه و به صورت متمرکز انجام شود.

وي يادآور شد: بودجه‌ريزي مبتني بر عملکرد يکي اقدامات مهم و تأثير گذار در زمينه مديريت هزينه‌ها و همراه با حصول حداکثري بهره‌وري از طريق محاسبه قيمت تمام شده خدمات دستگاه‌‌هاي اجرايي به شمار مي‌رود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها