شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دیدار معاون وزیر علوم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

دکتر خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه دکتر علی‌محمدی سرپرست دانشگاه ایلام و اعضای هیأت رئیسه، صبح امروز با حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.

   به گزارش روابط عمومی، در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار، تقارن هفته بسیج، نزدیکی برگزاری کنگره 3000 شهید استان ایلام و شرفیابی دکتر علی‌محمدی در دیدار با مقام معظم رهبری در قالب عوامل اجرایی کنگره در آستانه روز معارفه، را به فال نیک گرفت و  اظهار داشت: یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز ما، جهاد علمی است، که توسعه کشور در ابعاد مختلف را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با انتقاد از فاصله میان دانشگاه و جامعه، گفت: انتظار است برای کمک بیشتر در روند توسعه کشور، فاصله میان دانشگاه و جامعه کم شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی دکتر علی‌محمدی، گفت: آقای دکتر علی‌محمدی در استان ایلام به خوشنامی، پاکدستی و صفای باطن مشهور هستند و با توجه به تجربه مدیریتی  که دارند، ان شاء الله خواهد توانست بصورت کارآمدی دانشگاه ایلام را مدیریت نمایند.

در این دیدار دکتر خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به روند انتخاب آقای دکتر علی‌محمدی به سمت سرپرست دانشگاه ایلام، اظهار داشت: وزارت علوم با دقت و حساسیت گزینه‌های متعدد را بررسی کرد و بعد از احساء نظرات مختلف، در نهایت دکتر علی‌محمدی به واسطه پاکدستی، تجربه، کارآمدی و خوشنامی بعنوان سرپرست دانشگاه ایلام انتخاب گردید.

دکتر خطیبی با اشاره به سیاست‌های جدید وزارت علوم در دولت سیزدهم، بیان داشت: اهتمام به رسالت اجتماعی دانشگاه‌ها برای تأثیرگذاری در روند حل مشکلات و معضلات استان‌ها یکی از برنامه‌های اصلی وزارت علوم است.

معاون وزیر علوم، افزود: وزارت علوم در این خصوص جدیت و حساسیت دارد و یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران، نیز اهتمام در توسعه ارتباط با جامعه می‌باشد.

 

ديدار معاون وزير علوم با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام ديدار معاون وزير علوم با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام ديدار معاون وزير علوم با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام ديدار معاون وزير علوم با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام ديدار معاون وزير علوم با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام ديدار معاون وزير علوم با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام ديدار معاون وزير علوم با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام