دیدار معاون وزیر علوم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

خانه خبرها
ديدار معاون وزير علوم با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام

دکتر خطيبي معاون اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به همراه دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه ايلام و اعضاي هيأت رئيسه، صبح امروز با حجت‌الاسلام و المسلمين کريمي تبار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام ديدار کردند.

   به گزارش روابط عمومي، در اين ديدار حجت‌الاسلام و المسلمين کريمي تبار، تقارن هفته بسيج، نزديکي برگزاري کنگره 3000 شهيد استان ايلام و شرفيابي دکتر علي‌محمدي در ديدار با مقام معظم رهبري در قالب عوامل اجرايي کنگره در آستانه روز معارفه، را به فال نيک گرفت و  اظهار داشت: يکي از نيازهاي ضروري جامعه امروز ما، جهاد علمي است، که توسعه کشور در ابعاد مختلف را به همراه دارد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام با انتقاد از فاصله ميان دانشگاه و جامعه، گفت: انتظار است براي کمک بيشتر در روند توسعه کشور، فاصله ميان دانشگاه و جامعه کم شود.

حجت‌الاسلام و المسلمين کريمي تبار با اشاره به ويژگي‌هاي شخصيتي دکتر علي‌محمدي، گفت: آقاي دکتر علي‌محمدي در استان ايلام به خوشنامي، پاکدستي و صفاي باطن مشهور هستند و با توجه به تجربه مديريتي  که دارند، ان شاء الله خواهد توانست بصورت کارآمدي دانشگاه ايلام را مديريت نمايند.

در اين ديدار دکتر خطيبي معاون اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با اشاره به روند انتخاب آقاي دکتر علي‌محمدي به سمت سرپرست دانشگاه ايلام، اظهار داشت: وزارت علوم با دقت و حساسيت گزينه‌هاي متعدد را بررسي کرد و بعد از احساء نظرات مختلف، در نهايت دکتر علي‌محمدي به واسطه پاکدستي، تجربه، کارآمدي و خوشنامي بعنوان سرپرست دانشگاه ايلام انتخاب گرديد.

دکتر خطيبي با اشاره به سياست‌هاي جديد وزارت علوم در دولت سيزدهم، بيان داشت: اهتمام به رسالت اجتماعي دانشگاه‌ها براي تأثيرگذاري در روند حل مشکلات و معضلات استان‌ها يکي از برنامه‌هاي اصلي وزارت علوم است.

معاون وزير علوم، افزود: وزارت علوم در اين خصوص جديت و حساسيت دارد و يکي از ملاک‌هاي ارزيابي مديران، نيز اهتمام در توسعه ارتباط با جامعه مي‌باشد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها