شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

انتشارات دانشگاه ایلام بعنوان ناشر فعال حوزه کتاب‌های دانشگاهی استان در سال 1400 برگزیده شد

انتشارات دانشگاه ایلام با مدیریت دکتر بهزاد اویسی در بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در استان ایلام که از تاریخ 24 آبان لغایت 1 آذر در محل استانداری  برگزار گردید،  بعنوان ناشر فعال حوزه‌ی کتاب‌های دانشگاهی در سال 1400 برگزیده شد.

   به گزارش روابط عمومی، انتشارات دانشگاه ایلام در سال 1382 راه‌اندازی گردید، که تاکنون بالغ بر  80 عنوان کتاب را به چاپ رسانده و دو بار در سال‌های 1391 و 1399 به عنوان ناشر برتر دانشگاهی استان ایلام انتخاب شده است.

بنا به این گزارش: دکتر اویسی مدیر انتشارات دانشگاه ایلام بررسی کیفیت و تولید آثار انتشارات دانشگاه ایلام را یک فرآیند معقول و علمی عنوان و خاطر نشان کرد: اثر پس از ارائه به اداره انتشارات برای بررسی تخصصی و علمی به گروه آموزشی مربوط ارجاع می‌شود. پس از بررسی توسط گروه آموزشی، در شورای پژوهشی دانشکده و شورای پژوهشی دانشگاه نیز بررسی و تصویب می‌شود  و  در صورت عبور موفقیت‌آمیز از کانال‌های فوق، این اثر توسط دو داور داخل و خارج از دانشگاه دوباره بررسی می‌شود و چنانچه نمره قابل قبولی را به دست آورد، مراحل پیرایش ادبی، علمی، صفحه آرایی، طراحی جلد، شابک، فیپا و صدور مجوز انجام و برای چاپخانه ارسال می‌شود.

دکتر اویسی با اشاره به دولتی بودن نشر دانشگاه ایلام، تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه باید مرجع و منبع تولید ایده و فرهنگ خواندن و خواستن و پرسشگری باشد، انتظار است، آثار انتشارات آن نیز در راستای همین اهداف باشد که هم از نظر محتوا و هم از نظر قالب ظاهری در شأن مخاطبین خود باشد که فرهیختگان و پیش‌قراولان علم و پیشرفت جامعه هستند.

انتشارات دانشگاه ايلام بعنوان ناشر فعال حوزه کتاب‌هاي دانشگاهي استان در سال 1400 برگزيده شد