انتشارات دانشگاه ایلام بعنوان ناشر فعال حوزه کتاب‌های دانشگاهی استان در سال 1400 برگزیده شد

خانه خبرها

انتشارات دانشگاه ايلام با مديريت دکتر بهزاد اويسي در بيست و نهمين دوره هفته کتاب جمهوري اسلامي در استان ايلام که از تاريخ 24 آبان لغايت 1 آذر در محل استانداري  برگزار گرديد،  بعنوان ناشر فعال حوزه‌ي کتاب‌هاي دانشگاهي در سال 1400 برگزيده شد.

   به گزارش روابط عمومي، انتشارات دانشگاه ايلام در سال 1382 راه‌اندازي گرديد، که تاکنون بالغ بر  80 عنوان کتاب را به چاپ رسانده و دو بار در سال‌هاي 1391 و 1399 به عنوان ناشر برتر دانشگاهي استان ايلام انتخاب شده است.

بنا به اين گزارش: دکتر اويسي مدير انتشارات دانشگاه ايلام بررسي کيفيت و توليد آثار انتشارات دانشگاه ايلام را يک فرآيند معقول و علمي عنوان و خاطر نشان کرد: اثر پس از ارائه به اداره انتشارات براي بررسي تخصصي و علمي به گروه آموزشي مربوط ارجاع مي‌شود. پس از بررسي توسط گروه آموزشي، در شوراي پژوهشي دانشکده و شوراي پژوهشي دانشگاه نيز بررسي و تصويب مي‌شود  و  در صورت عبور موفقيت‌آميز از کانال‌هاي فوق، اين اثر توسط دو داور داخل و خارج از دانشگاه دوباره بررسي مي‌شود و چنانچه نمره قابل قبولي را به دست آورد، مراحل پيرايش ادبي، علمي، صفحه آرايي، طراحي جلد، شابک، فيپا و صدور مجوز انجام و براي چاپخانه ارسال مي‌شود.

دکتر اويسي با اشاره به دولتي بودن نشر دانشگاه ايلام، تصريح کرد: با توجه به اينکه دانشگاه بايد مرجع و منبع توليد ايده و فرهنگ خواندن و خواستن و پرسشگري باشد، انتظار است، آثار انتشارات آن نيز در راستاي همين اهداف باشد که هم از نظر محتوا و هم از نظر قالب ظاهري در شأن مخاطبين خود باشد که فرهيختگان و پيش‌قراولان علم و پيشرفت جامعه هستند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها