شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

راهبرد ما تربیت دانشجویانی آرامانخواه، انقلابی و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است

دکتر ویسه سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، عنوان کرد: راهبرد ما تربیت دانشجویانی آرامانخواه، انقلابی و در تراز نظام مقدس اسلامی است، تا بتوانند در دنیای پیچیده امروز هویت اسلامی و انقلابی خود را حفظ کرده و از ارزش‌های دینی حراست نمایند.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر صید مهدی ویسه سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در جریان نشست با کارشناسان این حوزه، که به منظور آشنایی و هم‌افزایی برگزار شد، با بیان اینکه  باید با ارتقاء سطح استاندارد اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، زمینه پویایی دانشگاه‌ها، را فراهم کنیم، اظهار داشت: آموزش عالی نقش محوری در توسعه جامعه دارد و عاملی مهم در انتقال میراث فرهنگی است، لذا باید در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی، دانشجوی  همتراز انقلاب اسلامی تربیت شود، که بتواند در دنیای پیچیده امروز هویت اسلامی و انقلابی خود را حفظ کرده و از ارزش‌های دینی حراست نماید.

دکتر ویسه، افزود: برای تحقق این مهم، پی‌گیری و اجرای مطالبات مقام معظم رهبری در سطح دانشگاه،  اساس رویکرد تیم مدیریت جدید دانشگاه است و در این مسیر به دنبال ایجاد سازو کاری هستیم، که با جذب حداکثری و با تقویت مبانی معرفتی، گفتمان‌سازی و ایجاد زمینه برای خودسازی فردی و اجتماعی،  دانشجویانی آرامانخواه و انقلابی تحویل جامعه دهیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با بیان اینکه از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای تحقق این هدف استفاده خواهد شد، گفت: به همه دانشجویان با هر سلیقه خاصی اعتماد داریم و بدین لحاظ پذیرای همراهی و همکاری همه فعالان فرهگنی در قالب تشکل‌های اسلامی، انجمن‌های علمی، کانون‌های دانشجویی و نشریات دانشجویی می‌باشیم، تا ان شاء الله دانشگاه ایلام دوره‌ای از رشد و بالندگی را پیش روی داشته باشد.

دکتر ویسه، نقش کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی در تحقق این هدف را مهم دانست و اظهار کرد:  کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی، باید با ارتقاء مهارت‌های ارتباطی و اداری، ایجاد ارتباط مستمر و هم‌افزایی با  دانشجویان، زمینه جذب  حداکثری و همکاری آنها را فراهم نمایند.

در ادامه این نشست، کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی به بیان نظرات، پیشنهادات، سئوالات و انتقادات خود پرداختند و دکتر ویسه هم به صورت مبسوط پاسخ‌های لازم را ارائه کرد.