راهبرد ما تربیت دانشجویانی آرامانخواه، انقلابی و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است

خانه خبرها

دکتر ويسه سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، عنوان کرد: راهبرد ما تربيت دانشجوياني آرامانخواه، انقلابي و در تراز نظام مقدس اسلامي است، تا بتوانند در دنياي پيچيده امروز هويت اسلامي و انقلابي خود را حفظ کرده و از ارزش‌هاي ديني حراست نمايند.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر صيد مهدي ويسه سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه در جريان نشست با کارشناسان اين حوزه، که به منظور آشنايي و هم‌افزايي برگزار شد، با بيان اينکه  بايد با ارتقاء سطح استاندارد اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي، زمينه پويايي دانشگاه‌ها، را فراهم کنيم، اظهار داشت: آموزش عالي نقش محوري در توسعه جامعه دارد و عاملي مهم در انتقال ميراث فرهنگي است، لذا بايد در راستاي تحقق اهداف نظام جمهوري اسلامي، دانشجوي  همتراز انقلاب اسلامي تربيت شود، که بتواند در دنياي پيچيده امروز هويت اسلامي و انقلابي خود را حفظ کرده و از ارزش‌هاي ديني حراست نمايد.

دکتر ويسه، افزود: براي تحقق اين مهم، پي‌گيري و اجراي مطالبات مقام معظم رهبري در سطح دانشگاه،  اساس رويکرد تيم مديريت جديد دانشگاه است و در اين مسير به دنبال ايجاد سازو کاري هستيم، که با جذب حداکثري و با تقويت مباني معرفتي، گفتمان‌سازي و ايجاد زمينه براي خودسازي فردي و اجتماعي،  دانشجوياني آرامانخواه و انقلابي تحويل جامعه دهيم.

سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه با بيان اينکه از همه فرصت‌ها و ظرفيت‌ها براي تحقق اين هدف استفاده خواهد شد، گفت: به همه دانشجويان با هر سليقه خاصي اعتماد داريم و بدين لحاظ پذيراي همراهي و همکاري همه فعالان فرهگني در قالب تشکل‌هاي اسلامي، انجمن‌هاي علمي، کانون‌هاي دانشجويي و نشريات دانشجويي مي‌باشيم، تا ان شاء الله دانشگاه ايلام دوره‌اي از رشد و بالندگي را پيش روي داشته باشد.

دکتر ويسه، نقش کارشناسان حوزه معاونت فرهنگي و اجتماعي در تحقق اين هدف را مهم دانست و اظهار کرد:  کارشناسان حوزه معاونت فرهنگي و اجتماعي، بايد با ارتقاء مهارت‌هاي ارتباطي و اداري، ايجاد ارتباط مستمر و هم‌افزايي با  دانشجويان، زمينه جذب  حداکثري و همکاري آنها را فراهم نمايند.

در ادامه اين نشست، کارشناسان حوزه معاونت فرهنگي و اجتماعي به بيان نظرات، پيشنهادات، سئوالات و انتقادات خود پرداختند و دکتر ويسه هم به صورت مبسوط پاسخ‌هاي لازم را ارائه کرد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها