شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مهارت مناظره به نگرش سیستمی دانشجویان عمق می‌بخشد

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام، گفت: کسب مهارت مناظره به دانشجویان یاد می‌دهد، که چگونه به یک مسئله با دید و نگرش سیستمی توجه کنند.

 به گزارش روابط عمومی، دکتر صیدمهدی ویسه سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در مراسم افتتاحیه‌ی مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره‌ی دانشجویی، که صبح دیروز در محل سالن آمفی دانشکده الهیات و معارف اسلامی برگزار گردید، با بیان اینکه تفکر انتقادی باعث پیشرفت جامعه می‌شود و دانشجویان نیز سهمی مهمی در ترویج این دیدگاه دارند، اظهار کرد: با وجود پیچیدگی‌هایی، که امروز در میان جوامع بشری به وجود آمده است، دیگر رویکردهای سنتی کارساز نبوده و پاسخگوی نیازهای جامعه نیست، بنابراین اگر دانشجویان نیز مثل ادوار گذشته در محیط دانشگاه حاضر شوند، یقیناً شاهد تغییرات چشمگیر و پیشرو نخواهیم بود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه،افزود: کسب مهارت مناظره به دانشجویان یاد می‌دهد، که چگونه مطالب موردنیاز یک مسئله را جمع‌آوری کنند، چگونه تجزیه و تحلیل نمایند و چگونه به یک مسئله با دید و نگرش سیستمی توجه نمایند.

دکتر ویسه با بیان اینکه  دانشجویان با داشتن نگاه سیستمی می‌توانند پیروز میدان باشند، تأکید کرد: وقتی یک مسئله طرح می‌شود، فقط یک عامل در آن دخیل نیست، بلکه عوامل متعدد تأثیرگذار هستند و این همان نگاه سیستمی به موضوع مورد بحث است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن تقدیر از تلاش‌های جهاد دانشگاهی در برگزاری مناظره‌های دانشجویی، تصریح کرد: دانشگاه ایلام با تمام ظرفیت در خدمت دانشجویان به عنوان نسل‌های سوم و چهارم برای نقش‌آفرینی در زمینه‌های مختلف است.

 

مهارت مناظره به نگرش سيستمي دانشجويان عمق مي‌بخشد مهارت مناظره به نگرش سيستمي دانشجويان عمق مي‌بخشد مهارت مناظره به نگرش سيستمي دانشجويان عمق مي‌بخشد مهارت مناظره به نگرش سيستمي دانشجويان عمق مي‌بخشد مهارت مناظره به نگرش سيستمي دانشجويان عمق مي‌بخشد مهارت مناظره به نگرش سيستمي دانشجويان عمق مي‌بخشد مهارت مناظره به نگرش سيستمي دانشجويان عمق مي‌بخشد مهارت مناظره به نگرش سيستمي دانشجويان عمق مي‌بخشد مهارت مناظره به نگرش سيستمي دانشجويان عمق مي‌بخشد