شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه آموزشی تکمیل سامانه آموزش عالی وزارت علوم (HES) برگزار گردید

دوره کارگاه آموزشی تکمیل سامانه آموزش عالی وزارت علو م(HES) با هدف ارتقاء توانایی کارشناسان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان توسط دبیرخانه هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان، روز دوشنبه 13 دی ماه 1400 به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز ایلام برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این جلسه دکتر محمد سلاورزی‌زاده دبیر هیأت استانی ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور کارشناسان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، بر وجود رویکرد سیستماتیک نسبت به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان و زیر نظام‌های آنها به عنوان یک پیکره یکپارچه تأکید کرد و گفت:  دبیرخانه هیات نظارت و ارزیابی استانی بر اساس رسالت خود، بر توسعه عادلانه همراه با کیفیت آموزش عالی استان اهتمام دارد، که برای تحقق این مهم، توانمندسازی از طریق آموزش و همکاری و پیگیری مؤثر مسائل و مشکلات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در کانون توجه قرار دارد.

دکتر سلاورزی زاده  دسترسی به آمار و اطلاعات به روز و به موقع از طریق دسترسی به سامانه آموزش عالی HES را مبنای تصمیم گیری‌های اصلی و اساسی وزارت عنوان کرد و بر ضرورت تکمیل و به روزرسانی اطلاعات موردنیاز و ضروری توسط کارشناسان در بستر سامانه مورد نظر تاکید کرد و بیان داشت:  از آنجایی که مبنای کلیه تصمیم گیری‌های وزارت عتف در خصوص توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، اطلاعات مندرج در سامانه وزارت علوم می‌باشد، لذا تکمیل و بروزرسانی اطلاعات سالیانه مراکز در سامانه مذکور در موعد مقرر یک ضرورت است.

در ابتدای این جلسه دکتر احمد نیک سرشت مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان ایلام ضمن خوش آمد گویی به حاضرین از تعامل سازنده دبیرخانه هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان با زیر نظام دانشگاه پیام نور تشکر نمود.

در ادامه مدرسین کارگاه در قالب پاورپوینت و  بصورت آنلاین به آموزش بخش‌های مختلف سامانه پرداختند و در پایان به سوالات کارشناسان مراکز دانشگاهی در خصوص سامانه پاسخ‌های لازم را ارائه دادند.

یادآور می‌شود این کارگاه با حضور کارشناسان زیر نظام‌های  دانشگاه دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای و مؤسسات غیر انتفاعی  استان برگزار گردید.

 کارگاه آموزشي تکميل سامانه آموزش عالي وزارت علوم (HES) برگزار گرديد  کارگاه آموزشي تکميل سامانه آموزش عالي وزارت علوم (HES) برگزار گرديد  کارگاه آموزشي تکميل سامانه آموزش عالي وزارت علوم (HES) برگزار گرديد