کارگاه آموزشی تکمیل سامانه آموزش عالی وزارت علوم (HES) برگزار گردید

خانه خبرها
 کارگاه آموزشي تکميل سامانه آموزش عالي وزارت علوم (HES) برگزار گرديد

دوره کارگاه آموزشي تکميل سامانه آموزش عالي وزارت علو م(HES) با هدف ارتقاء توانايي کارشناسان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان توسط دبيرخانه هيات نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان، روز دوشنبه 13 دي ماه 1400 به ميزباني دانشگاه پيام نور مرکز ايلام برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومي، در ابتداي اين جلسه دکتر محمد سلاورزي‌زاده دبير هيأت استاني ضمن خيرمقدم و تشکر از حضور کارشناسان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان، بر وجود رويکرد سيستماتيک نسبت به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان و زير نظام‌هاي آنها به عنوان يک پيکره يکپارچه تأکيد کرد و گفت:  دبيرخانه هيات نظارت و ارزيابي استاني بر اساس رسالت خود، بر توسعه عادلانه همراه با کيفيت آموزش عالي استان اهتمام دارد، که براي تحقق اين مهم، توانمندسازي از طريق آموزش و همکاري و پيگيري مؤثر مسائل و مشکلات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي در کانون توجه قرار دارد.

دکتر سلاورزي زاده  دسترسي به آمار و اطلاعات به روز و به موقع از طريق دسترسي به سامانه آموزش عالي HES را مبناي تصميم گيري‌هاي اصلي و اساسي وزارت عنوان کرد و بر ضرورت تکميل و به روزرساني اطلاعات موردنياز و ضروري توسط کارشناسان در بستر سامانه مورد نظر تاکيد کرد و بيان داشت:  از آنجايي که مبناي کليه تصميم گيري‌هاي وزارت عتف در خصوص توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي، اطلاعات مندرج در سامانه وزارت علوم مي‌باشد، لذا تکميل و بروزرساني اطلاعات ساليانه مراکز در سامانه مذکور در موعد مقرر يک ضرورت است.

در ابتداي اين جلسه دکتر احمد نيک سرشت مدير دفتر نظارت و ارزيابي دانشگاه پيام نور استان ايلام ضمن خوش آمد گويي به حاضرين از تعامل سازنده دبيرخانه هيات نظارت و ارزيابي آموزش عالي استان با زير نظام دانشگاه پيام نور تشکر نمود.

در ادامه مدرسين کارگاه در قالب پاورپوينت و  بصورت آنلاين به آموزش بخش‌هاي مختلف سامانه پرداختند و در پايان به سوالات کارشناسان مراکز دانشگاهي در خصوص سامانه پاسخ‌هاي لازم را ارائه دادند.

يادآور مي‌شود اين کارگاه با حضور کارشناسان زير نظام‌هاي  دانشگاه دولتي، آزاد اسلامي، پيام نور، فرهنگيان، فني و حرفه‌اي و مؤسسات غير انتفاعي  استان برگزار گرديد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها