شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر حاجی کریمی استاد تمام دانشگاه ایلام بعنوان هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت برگزیده شد

از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر حاجی کریمی استاد تمام دانشگاه ایلام بعنوان هیات علمی برتر در زمینه همکاری با جامعه و صنعت  در سال 1400 انتخاب گردید.

  به گزارش روابط عمومی، انعقاد قراردادهای تقاضامحور، دستاوردهای ویژه کاربردی، همکاری‌های ویژه با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره‌وری و کارآیی و نقش آفرینی مؤثر در ایجاد و فعالیت شبکه‌های علمی و تشکل‌های تخصصی اثرگذار از جمله دلایل انتخاب دکتر کریمی بوده است.

بنا به این گزارش: به واسطه تلاش‌ها و نتایج طرح‌های مطالعاتی دکتر کریمی،  اجرای سد میمه که یک طرح ملی و مرزی است و به واسطه مشکلات کیفیت آب رودخانه تعطیل شده بود، از بن بست خارج شد و مجدداً اجرایی گردید. همچنین، مشکل تامین آب شهرستان های سمیرم و شهرضا از استان اصفهان بر اساس مطالعات انجام گرفته ایشان، در آستانه حل شدن است.

این گزارش می‌افزاید: با حضور دکتر کریمی دوره‌های آموزشی برای تقویت علمی و انتقال تجربیات به کارشناسان وزارت نیرو در سازمان‌های آب استان‌های مختلف، همچون اصفهان، شهرکرد، ایلام، بندرعباس و کرمان برگزار شده است.

روابط عمومی دانشگاه ایلام با تبریک صمیمانه به پروفسور حاجی کریمی به جهت کسب این عنوان، موفقیت روز افزون ایشان در همه عرصه‌های زندگی و به ویژه در زمینه‌های علمی و پژوهشی را از درگاه خداوند متعال مسألت دارد.

دانلود کتاب اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعتhttps://www.msrt.ir/file/download/news/1640166380-.pdf