دکتر حاجی کریمی استاد تمام دانشگاه ایلام بعنوان هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت برگزیده شد

خانه خبرها

از سوي دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، دکتر حاجي کريمي استاد تمام دانشگاه ايلام بعنوان هيات علمي برتر در زمينه همکاري با جامعه و صنعت  در سال 1400 انتخاب گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، انعقاد قراردادهاي تقاضامحور، دستاوردهاي ويژه کاربردي، همکاري‌هاي ويژه با نهادها و صنايع کشور براي بهبود بهره‌وري و کارآيي و نقش آفريني مؤثر در ايجاد و فعاليت شبکه‌هاي علمي و تشکل‌هاي تخصصي اثرگذار از جمله دلايل انتخاب دکتر کريمي بوده است.

بنا به اين گزارش: به واسطه تلاش‌ها و نتايج طرح‌هاي مطالعاتي دکتر کريمي،  اجراي سد ميمه که يک طرح ملي و مرزي است و به واسطه مشکلات کيفيت آب رودخانه تعطيل شده بود، از بن بست خارج شد و مجدداً اجرايي گرديد. همچنين، مشکل تامين آب شهرستان هاي سميرم و شهرضا از استان اصفهان بر اساس مطالعات انجام گرفته ايشان، در آستانه حل شدن است.

اين گزارش مي‌افزايد: با حضور دکتر کريمي دوره‌هاي آموزشي براي تقويت علمي و انتقال تجربيات به کارشناسان وزارت نيرو در سازمان‌هاي آب استان‌هاي مختلف، همچون اصفهان، شهرکرد، ايلام، بندرعباس و کرمان برگزار شده است.

روابط عمومي دانشگاه ايلام با تبريک صميمانه به پروفسور حاجي کريمي به جهت کسب اين عنوان، موفقيت روز افزون ايشان در همه عرصه‌هاي زندگي و به ويژه در زمينه‌هاي علمي و پژوهشي را از درگاه خداوند متعال مسألت دارد.

دانلود کتاب اعضاي هيأت علمي برتر در همکاري با جامعه و صنعتhttps://www.msrt.ir/file/download/news/1640166380-.pdf

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها