شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری بخشی از آزمون دکتری 1400 در دانشگاه ایلام

بخشی از آزمون دکتری 1400 داوطلبان استان ایلام، با حضور 1563 داوطلب در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، آزمون دکتری 1400 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با حضور 2020 داوطلب صبح روز جمعه پانزدهم اسفندماه در استان ایلام برگزار گردید.

بنا به این گزارش: بخشی از این آزمون با حضور 1563 داوطلب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات خاص در  دانشگاه ایلام و در محل حوزه‌های دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی، کشاورزی و فنی و مهندسی برگزار گردید.

این گزارش می‌افزاید: دکتر نوذری سرپرست استانداری ایلام با همراهی دکتر رستم‌زاد معاون اقتصادی استاندار،  آقای گراوند فرماندار ایلام و جمعی از مسوولان استانی در جریان بازدید از روند برگزاری آزمون در دانشگاه ایلام، ضمن ابراز رضایت از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظم و آرامش حاکم بر فضای آزمون، از زحمات و تلاش‌های مسوولان و دست اندرکاران مربوطه در این زمینه قدردانی کرد.

دکتر نوذری ضمن تأکید بر رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در حین اجرای آزمون تأکید کرد و گفت: برای این منظور تلاش شد آزمون بر اساس دستورالعمل‌های ستاد کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام گیرد، که در بازدید امروز شاهد این مهم بودیم.

 

 

برگزاري بخشي از آزمون دکتري 1400 در دانشگاه ايلام برگزاري بخشي از آزمون دکتري 1400 در دانشگاه ايلام برگزاري بخشي از آزمون دکتري 1400 در دانشگاه ايلام برگزاري بخشي از آزمون دکتري 1400 در دانشگاه ايلام