شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید سرپرست استانداری ایلام از دو پروژه عمرانی آماده افتتاح دانشگاه ایلام

دکتر نوذری سرپرست استانداری ایلام صبح دیروز از دو پروژه آماده افتتاح دانشگاه ایلام شامل: مجتمع نوآوری و فناوری و مجموعه ورزشی استخر بازدید بعمل آورد.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر نوذری سرپرست استانداری ایلام به همراه دکتر رستم‌زاد معاون اقتصادی استانداری، آقای گراوند فرماندار ایلام، دکتر اقدسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام و دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی صبح دیروز از دو پروژه عمرانی آماده افتتاح دانشگاه ایلام، شامل: پروژه مجموعه ورزشی استخر دانشگاه و پروژه مجتمع نوآوری و فناوری با توسعه فیزیکی بالای 95 درصد بازدید بعمل آورد.

دکتر نوذری سرپرست استانداری ایلام در این بازدید با ابراز رضایتمندی از روند توسعه پروژه‌های عمرانی دانشگاه ایلام در دولت تدبیر و امید، تأکید کرد استانداری ایلام از تمام امکانات و ظرفیت‌‌های موجود برای کمک به مدیریت دانشگاه جهت تکمیل این پروژه‌‌ها استفاده خواهد کرد و از جمله هماهنگی لازم با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تجهیز مجتمع نوآوری و فناوری انجام خواهد گرفت و ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا تمام دستگاه‌های اجرایی استان در روند خاک‌برداری محوطه دانشگاه ایلام همکاری لازم را بعمل آورند.

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام در جریان این بازدید یادآور شد با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای 95درصدی این دو پروژه، ان شاءالله در روزهای پایانی سال جاری و یا اوایل سال 1400 با حضور مقامات کشوری و استانی، این پروژه‌ها  افتتاح خواهند شد.

بنا به این گزارش: پروژه مجموعه ورزشی استخر دانشگاه ایلام با زیربنای 2176 متر مربع و اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال، شامل: سالن اصلی (استخر بزرگسالان و آموزشی)، سونای خشک و بخار، حوض آب سرد و سالن بدن‌سازی؛ متناسب با استانداردهای روز ساخته شده و از جمله سازه سالن اصلی استخر از نوع سازه فضا کار و با تمهیدات خاص در دست اجراست.

این گزارش می‌افزاید: پروژه مجتمع نوآوری و فناوری دانشگاه ایلام با زیربنای 5350 متر مربع و با اعتبار بیش از 170 میلیارد ریال، شامل 98 اتاق و سه سالن اجتماعات با همکاری و مساعدت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دست احداث است، که تاکنون بیش از 95درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

بازديد سرپرست استانداري ايلام از دو پروژه عمراني آماده افتتاح دانشگاه ايلام بازديد سرپرست استانداري ايلام از دو پروژه عمراني آماده افتتاح دانشگاه ايلام بازديد سرپرست استانداري ايلام از دو پروژه عمراني آماده افتتاح دانشگاه ايلام بازديد سرپرست استانداري ايلام از دو پروژه عمراني آماده افتتاح دانشگاه ايلام